Competencies and objectives

 

Course context for academic year 2020-21

Los motores de juegos -la tecnología que ha permitido el gran desarrollo de los videojuegos- no solo se limita a éstos, sino que cada vez más está siendo utilizada en Arquitectura y Patrimonio, ofreciendo al usuario una experiencia interactiva con la que sumergirse en el proyecto.

 

 

Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees) for academic year 2020-21

MÁSTER EN PATRIMONIO VIRTUAL

 

General Competences

  • CG2 : Obtenir coneixements avançades en cadascuna de les fases habituals en projectes de virtualització del patrimoni i restauració virtual del patrimoni.

 

Specific Competences

  • CE18 : Saber què és un entorn immersiu i les diferents opcions disponibles de cara a la seua aplicació a la virtualització del patrimoni: Realitat Augmentada i Realitat Virtual; conèixer les característiques específiques de cadascuna d'elles i les diferències entre ambdues.

 

ESPECIALISTA EN VIRTUALIZACIÓN DEL PATRIMONIO

 

General Competences

  • CG2 : Obtenir coneixements avançades en cadascuna de les fases habituals en projectes de virtualització del patrimoni i restauració virtual del patrimoni.

 

Specific Competences

  • CE18 : Saber què és un entorn immersiu i les diferents opcions disponibles de cara a la seua aplicació a la virtualització del patrimoni: Realitat Augmentada i Realitat Virtual; conèixer les característiques específiques de cadascuna d'elles i les diferències entre ambdues.

 

ESPECIALISTA EN RESTAURACIÓN VIRTUAL

 

General Competences

  • CG2 : Obtenir coneixements avançades en cadascuna de les fases habituals en projectes de virtualització del patrimoni i restauració virtual del patrimoni.

 

Specific Competences

  • CE18 : Saber què és un entorn immersiu i les diferents opcions disponibles de cara a la seua aplicació a la virtualització del patrimoni: Realitat Augmentada i Realitat Virtual; conèixer les característiques específiques de cadascuna d'elles i les diferències entre ambdues.

 

EXPERTO EN VIRTUALIZACIÓN DEL PATRIMONIO

 

General Competences

  • CG2 : Obtenir coneixements bàsics en cadascuna de les fases habituals en projectes de virtualització del patrimoni cultural.

 

Specific Competences

  • CE18 : Saber què és un entorn immersiu i les diferents opcions disponibles de cara a la seua aplicació a la virtualització del patrimoni: Realitat Augmentada i Realitat Virtual; conèixer les característiques específiques de cadascuna d'elles i les diferències entre ambdues.

 

 

 

Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2020-21

No data

 

 

General

Code: 78560
Lecturer responsible:
ESCLAPES JOVER, FRANCISCO JAVIER
Credits ECTS: 2,50
Theoretical credits: 0,00
Practical credits: 1,00
Distance-base hours: 1,50

Departments involved

  • Dept: PREHISTORY, ARCHAEOLOGY, ANCIENT HISTORY, GREEK AND LATIN STUDIES
    Area: ANCIENT HISTORY
    Theoretical credits: 0
    Practical credits: 0,75
    This Dept. is responsible for the course.
    This Dept. is responsible for the final mark record.

Study programmes where this course is taught