Competencias y objetivos

 

Contexto de la asignatura para el curso 2011-12

Sin datos

 

 

Resultados de aprendizaje / Competencias de la asignatura (verificadas por ANECA en grados y másteres oficiales) para el curso 2011-12

Sin datos

 

 

Resultados de aprendizaje (Objetivos formativos)

Sin datos

 

 

Objetivos específicos indicados por el profesorado para el curso 2011-12

1. Conéixer les diferències que hi ha entre el procés d`aprenentatge de la L1 i de la L2. El cas específic de l`aprenentatge de la L2 en l`edat infantil.

2. Conéixer el sistema lingüístic català i saber aplicar pràcticament la metodologia escaient per a afavorir el procés d`aprenentatge del valencià com a L1 i de la L2 en l`edat infantil.

3. Conéixer i saber aplicar pràcticament la metodologia i recursos escaients per a l`aprenentatge de la llengua oral.

4. Conéixer i saber aplicar pràcticament la metodologia i recursos escaients per a l`aprenentatge de la lecto-escriptura.

5. Conéixer el marc legal d`aplicació del procés d`aprenentatge de la L1 i de la L2 a la nostra Comunitat Autònoma.

6. Conéixer els diferents models escolars d`aplicació de l`aprenentatge de la L1 i de la L2.

7. Augmentar la seua competència comunicativa (sobretot en l`àmbit d`ús professional) tot desenvolupant les habilitats lingüístiques pròpies, tant a nivell oral com escrit
8. Valorar l`educació bilingüe com a eina d`enriquiment i mitjà de coneixement de la realitat multicultural de l`entorn.

 

 

Datos generales

Código: 7711
Profesor/a responsable:
Brotons Rico, Vicent
Crdts. ECTS:
Créditos teóricos: 3,00
Créditos prácticos: 3,00
Carga no presencial:

Departamentos con docencia

  • Dep.: Filología Catalana
    Área: Filología Catalana
    Créditos teóricos: 3
    Créditos prácticos: 3
    Este dep. es responsable de la asignatura.
    Este dep. es responsable del acta.

Estudios en los que se imparte