Competencias y objetivos
- Contexto de la asignatura para el curso 2019-20
- Competencias de la asignatura (verificadas por ANECA en grados y másteres oficiales)
- Resultados de aprendizaje (Objetivos formativos)
- Objetivos específicos indicados por el profesorado para el curso 2019-20
Contexto de la asignatura para el curso 2019-20
Es tracta de l'assignatura de finalització de la titulació de màster, que recull tots els coneixements adquirits durant el mateix, tant en l'àmbit de la metodologia de recerca com en el dels diversos continguts i àmbits de la recerca educativa. L'alumnat ha d'integrar, per tant, tots els coneixements adquirits, dissenyant i desenvolupant una recerca completa sobre un tema, dins de la línia de recerca triada, sota la guia d'un/a tutor/a, i exposar els resultats del treball públicament.
Competencias de la asignatura (verificadas por ANECA en grados y másteres oficiales)
Competencias Generales del Título (CG)
- CG17 : Desarrollar hábitos y actitudes para aprender a aprender a lo largo de su posterior desarrollo profesional.
- CG18 : Aplicar los conocimientos adquiridos y la capacidad de resolución de problemas a entornos educativos nuevos o poco conocidos.
- CG4 : Buscar, obtener, procesar y comunicar información (oral, impresa, audiovisual, digital o multimedia), transformarla en conocimiento y aplicarla a los procesos de enseñanza y aprendizaje en las materias propias de la especialización cursadas.
Competencias específicas:>>Prácticum (CP)
- CP2 : Acreditar un buen dominio de la expresión oral y escrita en la práctica docente.
Resultados de aprendizaje (Objetivos formativos)
Sin datos
Objetivos específicos indicados por el profesorado para el curso 2019-20
L'alumnat, en finalitzar el Treball Fi de Master ha d'haver adquirit:
1. Competències en construcció i aplicació dels coneixements adquirits, i en la resolució de problemes de recerca, dins dels contextos multidisciplinaris relacionats amb la recerca educativa.
2. Capacitat d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de les variables del context educatiu des d'una perspectiva ètica i social.
3. Capacitat de comunicar els resultats i conclusions de recerca a una audiència experta.
4. Habilitats d'aprenentatge autònom avançat així com de revisió i avaluació de recerques.
5. Capacitat d'actuar d'acord amb l'ètica i la deontologia professional en el desenvolupament de la recerca.
;