Competencias y objetivos
Contexto de la asignatura para el curso 2018-19
El TFM constitueix una matèria pertanyent al cos pràctic del pla d'estudis del Màster en professorat d'Educació Secundària Obligatòria, Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes amb una càrrega lectiva en el pla d'estudis del de 6 crèdits ECTS, que ofereixen a l'alumnat un espai de treball en contínua interacció amb la pràctica professional diària a fi de generar en l'alumnat la reflexió sobre l'exercici professional i la relació dels coneixements teòric-pràctics adquirits en la seua formació. La finalitat del màster, que és la preparació professional orientada a l'especialització acadèmica i professional dels estudiants, exigeix que el TFM estiga orientat a l'avaluació de les competències professionals, generals i específiques associades a la titulació.
Competencias de la asignatura (verificadas por ANECA en grados y másteres oficiales) para el curso 2018-19
Competencias Generales del Título (CG)
- CG17 : Desarrollar hábitos y actitudes para aprender a aprender a lo largo de su posterior desarrollo profesional.
- CG18 : Aplicar los conocimientos adquiridos y la capacidad de resolución de problemas a entornos educativos nuevos o poco conocidos.
- CG4 : Buscar, obtener, procesar y comunicar información (oral, impresa, audiovisual, digital o multimedia), transformarla en conocimiento y aplicarla a los procesos de enseñanza y aprendizaje en las materias propias de la especialización cursadas.
Competencias específicas:>>Prácticum (CP)
- CP2 : Acreditar un buen dominio de la expresión oral y escrita en la práctica docente.
Resultados de aprendizaje (Objetivos formativos)
Sin datos
Objetivos específicos indicados por el profesorado para el curso 2018-19
- Aprofundir en l'estudi d'un tema de l'àmbit i context educatiu relatiu a l'especialitat que s'està cursant.
- Conèixer i aplicar els principis i metodologies de la recerca en ensenyament de les ciències experimentals i la tecnologia: cerca documental, recollida, anàlisi i interpretació d'informació i dades, presentació de conclusions i redacció del treball.
- Conèixer les principals revistes de l'àrea d'estudi i saber utilitzar-les per a trobar bibliografia rellevant de cara a elaborar el TFM.
- Aplicar les habilitats i els coneixements adquirits durant el Màster a un tema específic d'estudi.
- Integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis raonats sabent comunicar les seues conclusions de manera clara i concís tant verbalment com per escrit.
Datos generales
Código:
12171
Profesor/a responsable:
CORTELL TORMO, JUAN MANUEL
Crdts. ECTS:
6,00
Créditos teóricos:
0,00
Créditos prácticos:
0,60
Carga no presencial:
5,40
Departamentos con docencia
-
Dep.:
DIDACTICA GENERAL Y DIDÁCTICAS ESPECÍFICAS
Área: DIDACTICA Y ORGANIZACION ESCOLAR
Créditos teóricos: 0
Créditos prácticos: 0,05 -
Dep.:
DIDACTICA GENERAL Y DIDÁCTICAS ESPECÍFICAS
Área: EDUCACION FISICA Y DEPORTIVA
Créditos teóricos: 0
Créditos prácticos: 0,3
Este dep. es responsable de la asignatura.
Este dep. es responsable del acta. -
Dep.:
FILOLOGÍA CATALANA
Área: FILOLOGIA CATALANA
Créditos teóricos: 0
Créditos prácticos: 0,2 -
Dep.:
PSICOLOGÍA EVOLUTIVA Y DIDÁCTICA
Área: DIDACTICA Y ORGANIZACION ESCOLAR
Créditos teóricos: 0
Créditos prácticos: 0,05
Estudios en los que se imparte
-
MÁSTER UNIVERSITARIO EN PROFESORADO DE EDUCACIÓN SECUNDARIA OBLIGATORIA Y BACHILLERATO, FORMACIÓN PROFESIONAL Y ENSEÑANZA DE IDIOMAS
Tipo de asignatura: TRABAJO FIN DE MÁSTER (Curso: 1)