Competencies and objectives
Course context for academic year 2024-25
No data
Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees) for academic year 2024-25
MÁSTER EN PATRIMONIO VIRTUAL
Specific Competences (CE)
- CE10 : Obtenir coneixements avançats de programari comercial i de codi obert per a fotogrametria digital.
- CE11 : Aprendre a utilitzar programari de codi obert per a gestió, edició i exportació de núvols de punts i malles triangulars.
- CE12 : Aprendre a utilitzar programari d'infografia 3D en projectes de virtualització del patrimoni
- CE13 : Aprendre conceptes fonamentals sobre topologia i retopología d'objectes en infografia 3D
- CE14 : Obtenir coneixements avançats del programari d'infografia 3D aplicat a modelatge, animació, il·luminació / render i utilització del seu motor de jocs.
- CE15 : Ser capaç de dur a terme treballs de: anastilosis, recreació i reconstrucció del patrimoni cultural integrant fotogrametria digital i infografia 3D
- CE16 : Saber què és un entorn immersiu i les diferents opcions disponibles de cara a la seua aplicació a la virtualització del patrimoni: Realitat Augmentada i Realitat Virtual; conèixer les característiques específiques de cadascuna d'elles i les diferències entre ambdues
- CE8 : Saber dissenyar estratègies de captura fotogràfica adaptades a diferents tipus d'objectes i estructures, així com a diferents entorns.
- CE9 : Comprendre tot el procés de treball en un projecte de fotogrametria digital fins a l'obtenció del model 3D: captura fotogràfica, bolcat i processament de les imatges, creació i edició de núvols de punts i superfícies, aplicació de textures, integració del model 3D resultant en un sistema de coordenades i exportació a diferents formats.
General Competences
- CG1 : Conèixer els nous recursos existents per a posar en valor el Patrimoni a través de noves tecnologies
- CG2 : Ser capaç de dissenyar, dirigir, coordinar, realitzar i participar en projectes integrals de virtualització del patrimoni i restauració virtual del patrimoni.
- CG3 : Obtenir coneixements avançades en cadascuna de les fases habituals en projectes de virtualització del patrimoni i restauració virtual del patrimoni.
- CG4 : Reconèixer la potencialitat de les eines digitals en la posada en valor del Patrimoni
- CG5 : Comprendre els canvis que operen en les societats digitals fomentant la versatilitat i adaptabilitat professional
MÁSTER DE FORMACIÓN PERMANENTE EN PATRIMONIO VIRTUAL
Conocimientos/Contenidos
- CON1 : Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees, sovint en un context d'investigació
- CON10 : Conèixer el panorama actual de manera profunda quant a programari comercial i de codi obert per a fotogrametria digital
- CON11 : Comprendre els entorns immersius i les diferents opcions disponibles de cara a la seua aplicació a la virtualització del patrimoni: Realitat Augmentada i Realitat Virtual; conèixer les característiques específiques de cadascuna d'elles i les diferències entre ambdues.
- CON2 : Conèixer els nous recursos existents per a posar en valor el Patrimoni a través de noves tecnologies
- CON3 : Comprendre els canvis que operen en les societats digitals fomentant la versatilitat i adaptabilitat professional
- CON9 : Comprendre tot el procés de treball en un projecte de fotogrametria digital fins a l'obtenció del model 3D: captura fotogràfica, bolcat i processament de les imatges, creació i edició de núvols de punts i superfícies, aplicació de textures, integració del model 3D resultant en un sistema de coordenades i exportació a diferents formats.
Specific competences:>>Optional Module of Biomedicine
- HD1 : Que els estudiants sàpien aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi
- HD2 : Que els estudiants posseïsquen les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran manera autodirigido o autònom.
- HD3 : Comprendre la potencialitat de les eines digitals en la posada en valor del Patrimoni
- HD5 : Aplicar estratègies de captura fotogràfica adaptades a diferents tipus d'objectes i estructures, així com a diferents entorns.
- HD6 : Aplicar els coneixements adquirits sobre programari de codi obert per a gestió, edició i exportació de núvols de punts i malles triangulars.
- HD7 : Aplicar els coneixements adquirits sobre programari de codi obert per a gestió, edició i exportació de núvols de punts i malles triangulars.
- HD8 : Aplicar coneixements avançats del programari d'infografia 3D aplicat a modelatge, animació, il·luminació / render i utilització del seu motor de jocs.
Skills/Competences
- C1 : Que els estudiants siguen capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
- C2 : Que els estudiants sàpien comunicar les seues conclusions ¿i els coneixements i raons últimes que les sustenten¿ a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
- C3 : Aplicar nocions de direcció, coordinació, realització i participació en projectes integrals de virtualització del patrimoni i restauració virtual del patrimoni.
- C4 : Aplicar les nocions avançades en cadascuna de les fases habituals en projectes de virtualització del patrimoni i restauració virtual del patrimoni.
- C6 : Sintetitzar els conceptes fonamentals sobre topologia i retopología d'objectes en infografia 3D
- C7 : Fer treballs d'anastilosis, recreació i reconstrucció del patrimoni cultural integrant fotogrametria digital i infografia 3D
Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2024-25
No data
General
Code:
79401
Lecturer responsible:
MOLINA VIDAL, JAIME
Credits ECTS:
14,00
Theoretical credits:
2,00
Practical credits:
2,20
Distance-base hours:
9,80
Departments involved
-
Dept:
PREHISTORY, ARCHAEOLOGY, ANCIENT HISTORY, GREEK AND LATIN STUDIES
Area: ANCIENT HISTORY
Theoretical credits: 1
Practical credits: 1,1
This Dept. is responsible for the course.
This Dept. is responsible for the final mark record. -
Dept:
SCIENCE OF COMPUTING AND ARTIFICIAL INTELLIGENCE
Area: SCIENCE OF COMPUTING AND ARTIFICIAL INTELLIGENCE
Theoretical credits: 1
Practical credits: 1,1
Study programmes where this course is taught
-
MÁSTER EN PATRIMONIO VIRTUAL
Course type: COMPULSORY (Year: 1)
-
MÁSTER DE FORMACIÓN PERMANENTE EN PATRIMONIO VIRTUAL
Course type: COMPULSORY (Year: 1)