Competencies and objectives
Course context for academic year 2020-21
Comercio electrónico, asignatura de 10 ECTS, proporciona al alumnado los conocimientos y competencias fundamentales sobre el proceso de venta online. Con tal fin la asignatura aborda, bajo un enfoque eminentemente práctico, la implantación de planes de negocios digitales incidiendo en la creación y desarrollo de plataformas de comercio electrónico.
Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees) for academic year 2020-21
MÁSTER EN MARKETING
General Competences
- CG2 : Capacitat de treballar en equip i en l'aplicació de tècniques innovadores i dinàmiques de la gestió de treball, de projectes i d'equips.
- CG5 : Capacitat per a la presa de decisions aplicant els coneixements a la pràctica.
- CG6 : Derivar de los datos, información relevante imposible de reconocer por no profesionales.
Specific Competences
- CE1 : Integrar-se en l'àrea funcional de màrqueting d'una empresa o organització xicoteta, mitjana o gran i exercir amb soltesa qualsevol labor de gestió en ella encomanada.
- CE2 : Capacitat per a dissenyar un pla de màrqueting, utilitzant totes les eines i variables relatives al màrqueting mix.
- CE3 : Conèixer i comprendre els conceptes bàsics del màrqueting i la comercialització a través d'Internet i de les noves tecnologies, i la seua vinculació amb les estratègies de màrqueting globals de l'empresa.
- CE4 : Ser capaç de prendre decisions relatives a les variables comercials.
- CE5 : Ser capaç d'aplicar diversos instruments tècnics de màrqueting i investigació comercial a l'anàlisi de l'empresa en el seu entorn.
MÁSTER DE FORMACIÓN PERMANENTE EN MARKETING
Conocimientos/Contenidos
- CON02 : Conèixer i comprendre els conceptes bàsics del màrqueting i la comercialització a través d'Internet i de les noves tecnologies, i la seua vinculació amb les estratègies de màrqueting globals de l'empresa.
Specific competences:>>Optional Module of Biomedicine
- HD05 : Decidir alternatives d'acció aplicant els coneixements a la pràctica
- HD06 : Distingir de les dades la informació rellevant impossible de reconèixer per no professionals
- HD07 : Elaborar un pla de màrqueting, utilitzant totes les eines i variables relatives al màrqueting mix
- HD08 : Aplicar diversos instruments tècnics de màrqueting i investigació comercial per a l'anàlisi de l'empresa en el seu entorn
Skills/Competences
- C03 : Planificar el treball en equip i aplicar tècniques innovadores i dinàmiques de la gestió de treball, de projectes i d'equips
- C08 : Exercir amb soltesa qualsevol labor de gestió encomanada en l'àrea funcional de màrqueting d'una empresa o organització xicoteta, mitjana o gran.
- C09 : Decidir les variables comercials a utilitzar
EXPERTO/A EN MARKETING DIGITAL Y E-COMMERCE
Conocimientos/Contenidos
- CON02 : Conèixer i comprendre els conceptes bàsics del màrqueting i la comercialització a través d'Internet i de les noves tecnologies, i la seua vinculació amb les estratègies de màrqueting globals de l'empresa.
Specific competences:>>Optional Module of Biomedicine
- HD05 : Decidir alternatives d'acció aplicant els coneixements a la pràctica
- HD06 : Distingir de les dades la informació rellevant impossible de reconèixer per no professionals
- HD07 : Elaborar un pla de màrqueting, utilitzant totes les eines i variables relatives al màrqueting mix
- HD08 : Aplicar diversos instruments tècnics de màrqueting i investigació comercial per a l'anàlisi de l'empresa en el seu entorn
Skills/Competences
- C03 : Planificar el treball en equip i aplicar tècniques innovadores i dinàmiques de la gestió de treball, de projectes i d'equips
- C08 : Exercir amb soltesa qualsevol labor de gestió encomanada en l'àrea funcional de màrqueting d'una empresa o organització xicoteta, mitjana o gran.
- C09 : Decidir les variables comercials a utilitzar
Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2020-21
No data
General
Code:
79257
Lecturer responsible:
CALDERON MARTINEZ, PURIFICACION AURORA
Credits ECTS:
10,00
Theoretical credits:
1,75
Practical credits:
1,75
Distance-base hours:
6,50
Departments involved
-
Dept:
MARKETING
Area: MARKETING AND MARKET RESEARCH
Theoretical credits: 1,75
Practical credits: 1,75
This Dept. is responsible for the course.
This Dept. is responsible for the final mark record.
Study programmes where this course is taught
-
MÁSTER EN MARKETING
Course type: COMPULSORY (Year: 1)
-
EXPERTO/A EN MARKETING DIGITAL Y E-COMMERCE
Course type: COMPULSORY (Year: 1)