Competencies and objectives
Course context for academic year 2016-17
No data
Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees)
General Competences
- CG1 : Capacidad de organización y planificación.
- CG2 : Capacidad para trabajar en equipos interdisciplinares.
- CG4 : Capacidad para el aprendizaje autónomo.
- CG6 : Tener dotes de liderazgo, iniciativa y espíritu emprendedor.
Specific Competences
- CE5 : Capacitar profesionalmente para el desarrollo de videojuegos que permita la incorporación de los egresados en las empresas del sector o incluso la creación de empresas que desarrollen este tipo de productos.
Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2016-17
No data
General
Code:
77865
Lecturer responsible:
LOZANO ORTEGA, MIGUEL ANGEL
Credits ECTS:
5,00
Theoretical credits:
0,00
Practical credits:
2,00
Distance-base hours:
3,00
Departments involved
-
Dept:
SCIENCE OF COMPUTING AND ARTIFICIAL INTELLIGENCE
Area: SCIENCE OF COMPUTING AND ARTIFICIAL INTELLIGENCE
Theoretical credits: 0
Practical credits: 2
This Dept. is responsible for the course.
This Dept. is responsible for the final mark record.