Competencies and objectives

 

Course context for academic year 2016-17

No data

 

 

Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees)

General Competences

  • CG1 : Capacidad de organización y planificación.
  • CG2 : Capacidad para trabajar en equipos interdisciplinares.
  • CG4 : Capacidad para el aprendizaje autónomo.
  • CG6 : Tener dotes de liderazgo, iniciativa y espíritu emprendedor.

 

Specific Competences

  • CE5 : Capacitar profesionalmente para el desarrollo de videojuegos que permita la incorporación de los egresados en las empresas del sector o incluso la creación de empresas que desarrollen este tipo de productos.

 

 

 

Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2016-17

No data

 

 

General

Code: 77865
Lecturer responsible:
LOZANO ORTEGA, MIGUEL ANGEL
Credits ECTS: 5,00
Theoretical credits: 0,00
Practical credits: 2,00
Distance-base hours: 3,00

Departments involved

  • Dept: SCIENCE OF COMPUTING AND ARTIFICIAL INTELLIGENCE
    Area: SCIENCE OF COMPUTING AND ARTIFICIAL INTELLIGENCE
    Theoretical credits: 0
    Practical credits: 2
    This Dept. is responsible for the course.
    This Dept. is responsible for the final mark record.

Study programmes where this course is taught


  • Course type: COMPULSORY (Year: 1)