Competencies and objectives
Course context for academic year 2024-25
La presente asignatura es de carácter obligatorio en el 1er cuatrimestre del cuarto curso de la titulación. En ella se analiza el entorno internacional y sus variaciones y determinadas técnicas de toma de decisiones estratégicas, en función del estudio previo y del comportamiento de las variables que componen el marketing Mix de la empresa.
Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees) for academic year 2024-25
Transversal Competences
- CT1 : Capacitats informàtiques i informacionales
- CT2 : Ser capaç de comunicar-se correctament tant de forma oral com a escrita
- CT3 : Capacitat d'anàlisi i síntesi
- CT4 : Capacidad de organización y planificación
General Competences
- CG2 : Valorar amb esperit crític la realitat internacional i els seus problemes específics
- CG4 : Obtenir i gestionar la informació relativa a l'àmbit de les relacions internacionals
- CG5 : Liderar, organitzar i gestionar equips de treball en contextos internacionals
- CG7 : Adquirir la capacitat d'aprenentatge autònom
Specific Competences
- CE13 : Conèixer el paper que les empreses multinacionals exerceixen en les organitzacions internacionals i en les relacions internacionals en general.
Learning outcomes (Training objectives)
No data
Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2024-25
No data
General
Code:
28223
Lecturer responsible:
Gonzalvez Sempere, Jose Ramon
Credits ECTS:
6,00
Theoretical credits:
1,20
Practical credits:
1,20
Distance-base hours:
3,60
Departments involved
-
Dept:
MARKETING
Area: MARKETING AND MARKET RESEARCH
Theoretical credits: 1,2
Practical credits: 1,2
This Dept. is responsible for the course.
This Dept. is responsible for the final mark record.
Study programmes where this course is taught
-
DEGREE IN INTERNATIONAL RELATIONS
Course type: COMPULSORY (Year: 3)
-
UNDERGRADUATE DEGREE IN LAW + INTERNATIONAL RELATIONS
Course type: COMPULSORY (Year: 4)