Competencies and objectives
Course context for academic year 2023-24
Las Prácticas Externas del Grado en Publicidad y Relaciones Públicas son una asignatura optativa de 12 créditos ECTS que tiene como objetivo permitir al estudiante aplicar sus conocimientos teóricos de la disciplina económica a la realidad de una empresa/institución, y de este modo adquirir destrezas que son necesarias para su posterior ejercicio profesional.
Con esta asignatura se pretende ampliar y consolidar los conocimientos teóricos adquiridos a lo largo de la titulación, así como favorecer el manejo de las herramientas necesarias para la realización de las tareas propias de un titulado en Publicidad y Relaciones Públicas.
Además, las Prácticas Externas suponen una toma de contacto inicial de los estudiantes con la realidad del mundo laboral a la que posteriormente se tendrán que enfrentar, a la vez que favorecen la necesaria interrelación entre la Universidad y el tejido empresarial.
Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees) for academic year 2023-24
General Competences:>>Instrumental
- CG1 : Capacitat d'anàlisi i síntesi.
- CG2 : Capacitat de posar en pràctica coneixements.
- CG4 : Coneixement bàsic de la professió.
- CG6 : Comunicació oral i escrita en la llengua nadiua.
- CG8 : Destreses informàtiques bàsiques.
- CG9 : Presa de decisions.
General Competences:>>Interpersonal
- CG10 : Habilitat per a treballar en un equip interdisciplinari.
- CG11 : Destreses en relacions interpersonals.
- CG12 : Reconeixement de la diversitat i la multiculturalitat.
- CG13 : Compromís ètic.
- CG14 : Habilitats crítiques i autocrítiques.
General Competences:>>Systematic
- CG15 : Capacitat d'aprendre.
- CG16 : Capacitat d'adaptar-se a noves situacions.
- CG17 : Capacitat de crear noves idees (creativitat).
Specific Competences:>>Professional (practical)
- CE14 : Capacitat i habilitat per a exercir com a professionals de la comunicació, especialment publicitària i de les relacions públiques, a partir dels requeriments fixats com a coneixements i competències pròpies de cada perfil.
- CE15 : Destreses per a reconèixer i utilitzar la terminologia professional bàsica.
- CE17 : Habilitat per a adaptar-se als objectius organitzacionals.
- CE27 : Habilitat per a gestionar el temps, amb capacitat per a l'organització i temporalització de les tasques.
- CE29 : Capacitat per a l'anàlisi objectiva de la realitat i extracció de consideracions vàlides.
- CE40 : Capacitat per a comunicar-se amb fluïdesa i riquesa en el context professional (oralment i per escrit).
- CE41 : Capacitat per a exercir la pràctica professional respectant els drets humans fonamentals i dels valors, individuals i col·lectius, emmarcats en diferents corrents culturals i civilitzadores, que la comunicació persuasiva ha de respectar i potenciar.
- CE45 : Capacitat per a entendre i interpretar l'entorn i adaptar-se al canvi.
Learning outcomes (Training objectives)
No data
Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2023-24
No data
General
Code:
22551
Lecturer responsible:
ESPINOSA BLASCO, MONICA
Credits ECTS:
12,00
Theoretical credits:
0,00
Practical credits:
1,20
Distance-base hours:
10,80
Departments involved
-
Dept:
COMMUNICATION AND SOCIAL PSYCHOLOGY
Area: AUDIOVISUAL COMMUNICATION AND ADVERTISING
Theoretical credits: 0
Practical credits: 1,2
This Dept. is responsible for the course.
This Dept. is responsible for the final mark record. -
Dept:
COMMUNICATION AND SOCIAL PSYCHOLOGY
Area: SOCIAL PSYCHOLOGY
Theoretical credits: 0
Practical credits: 0
Study programmes where this course is taught
-
DEGREE IN ADVERTISING AND PUBLIC RELATIONS
Course type: OPTIONAL (Year: 4)