Competencies and objectives

 

Course context for academic year 2018-19

Integrating Skills is an essential subject in Education. Firstly, students will learn how to help children and young learners develop different language skills. Secondly, students will review the processes of L2 Teaching and Learning  depending on the methodology and learning stages. 

The subject includes two different sections:

1.Language learning and skills and communicative competence (reading, speaking, listening & writing) in the classroom.

2. Different education topics in each unit associated with foreign language development and acquisition 

 

 

Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees) for academic year 2018-19

DEGREE IN PRE-SCHOOL SPECIALITY

 

General Competences (CG)

  • CG5 : Habilitats en les relacions interpersonals. Mostrar empatia, sociabilitat i tacte en la comunicació amb els altres, així com una actitud contrària a la violència, als prejudicis i als estereotips sexistes. Crear una atmosfera agradable i cooperativa. Transmetre benestar, seguretat, tranquil·litat i afecte en les relacions interpersonals.
  • CG9 : Capacitat comunicativa. Comprendre i expressar-se oralment i per escrit en les llengües oficials de la Comunitat Valenciana i una llengua estrangera, amb incorporació de tots els elements visuals i auditius, disponibles i necessaris en cada cas, amb la finalitat de comunicar-se de manera eficaç i eficient en diferents entorns i per a diferents funcions.

 

Specific Competences (CE)

  • CE1 : Aplicar els elements propis de les àrees dels currículums d'Infantil vigents, amb criteris de coherència: finalitats, competències, objectius, continguts i criteris d'avaluació.
  • CE14 : Reflexionar sobre les pràctiques de l'aula per a innovar i millorar la tasca docent. Adquirir hàbits i destreses per a l'aprenentatge autònom i cooperatiu i promoure-ho entre els docents i entre els xiquets.
  • CE2 : Promoure i facilitar els aprenentatges en la primera infància, des d'una perspectiva globalitzadora i integradora de les diferents dimensions cognitiva, lingüística, emocional, motriu, social, filosòfica, cultural i volitiva.
  • CE3 : Dissenyar i regular entorns harmònics d'aprenentatge en contextos de diversitat en l'educació Infantil que atenguen les necessitats educatives singulars de cada estudiant, les dificultats d'aprenentatge, la igualtat de gènere, l'equitat i el respecte als drets humans.
  • CE4 : Fomentar la convivència dins i fora de l'aula d'educació infantil i abordar la resolució pacífica de conflictes.
  • CE5 : Observar sistemàticament en contextos propis de l'educació Infantil ambients d'aprenentatge i de convivència, interpretar les pràctiques educatives segons els marcs teòrics de referència, reflexionar sobre aquests i actuar en conseqüència.
  • CE7 : Potenciar l'evolució dels diferents llenguatges de l'educació infantil, identificar possibles disfuncions i vetlar per la seua correcta evolució. Afavorir el desenvolupament de les habilitats comunicatives.

 

Optional Module Competences:>>Mention in Foreign Language: English.

  • M.ING.01 : Conocer los principios y procesos básicos del aprendizaje del inglés en los distintos niveles del currículo.
  • M.ING.02 : Conocer el currículo escolar de inglés, desarrollar y evaluar sus contenidos mediante recursos didácticos apropiados y promover las competencias correspondientes entre los alumnos.
  • M.ING.03 : Reflexionar sobre la enseñanza del inglés en el aula para innovar y mejorar la práctica docente.
  • M.ING.05 : Ser capaz de ofrecer al alumnado modelos correctos de pronunciación, ritmo y entonación en inglés.

 

DEGREE IN PRIMARY SPECIALITY

 

General Competences (CG)

  • CG5 : Treballar en equip, col·laborant i liderant quan siga necessari.
  • CG9 : Valorar l'impacte social i mediambiental d'actuacions en el seu àmbit.

 

Specific Competences (CE)

  • CE1 : Conèixer l'organització de les escoles d'educació primària i, si escau, els centres i aules de formació de persones adultes, i la diversitat d'actors i accions que implica el seu funcionament. Col·laborar amb els diferents sectors de la comunitat educativa i de l'entorn i treballar en equip amb els companys com a condició necessària per a millorar l'activitat professional, compartint coneixements i valorant experiències.
  • CE2 : Comprendre les característiques i condicions en les quals es produeix l'aprenentatge escolar i identificar com pot afectar el desenvolupament de l'alumnat i exercir la funció tutorial, orientant els alumnes i els pares del seu grup d'alumnes. Tot això buscant l'entesa i la cooperació amb les famílies, tenint en compte els diferents contextos familiars i estils de vida.
  • CE3 : Organitzar l'ensenyament en el marc dels paradigmes epistemològics de les matèries del títol, utilitzant de forma integrada els coneixements disciplinaris, transversals i multidisciplinaris adequats al respectiu nivell educatiu, mostrant la comprensió dels objectius d'aprenentatge de les àrees de coneixement que estableix el currículum d'educació primària.
  • CE4 : Motivar i potenciar el progrés escolar de l'alumnat en el marc d'una educació integral i promoure el seu aprenentatge autònom, partint dels objectius i continguts propis de cada nivell educatiu, amb expectatives positives del progrés de l'alumnat. Tot això renunciant als estereotips establits i externs a l'aprenentatge, i desenvolupant estratègies que eviten l'exclusió i la discriminació.
  • CE5 : Identificar i recolzar a l'alumnat amb el qual es treballa perquè no aconsegueix el seu potencial d'aprenentatge o té dificultats de comportament, emocionals o socials. També saber com sol·licitar assessorament als diferents serveis i especialistes per a atendre la diversitat de necessitats educatives especials.
  • CE7 : Dissenyar i desenvolupar projectes educatius, unitats de programació, entorns, activitats i materials, incloent-hi els digitals, que permeten adaptar el currículum a la diversitat de l'alumnat i promoure la qualitat dels contextos en què es desenvolupa el procés educatiu, de manera que es garantisca el seu benestar.

 

Optional Module Competences:>>Mention in Foreign Language: English.

  • M.ING.01 : Conocer los principios y procesos básicos del aprendizaje del inglés en los distintos niveles del currículo.
  • M.ING.02 : Conocer el currículo escolar de inglés, desarrollar y evaluar sus contenidos mediante recursos didácticos apropiados y promover las competencias correspondientes entre los alumnos.
  • M.ING.03 : Reflexionar sobre la enseñanza del inglés en el aula para innovar y mejorar la práctica docente.
  • M.ING.05 : Ser capaz de ofrecer al alumnado modelos correctos de pronunciación, ritmo y entonación en inglés.

 

 

 

Learning outcomes (Training objectives)

No data

 

 

Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2018-19

• To adopt a communicative approach to language instruction always geared towards the needs of students.
• To provide an integrated approach to language learning.
• To integrate the four main language skills (listening, reading, speaking, and writing).
• To focus on more than one skill at a time for the teaching and learning of English.
• To integrate both the main and the subsidiary skills (grammar, punctuation, pronunciation).
• To teach language in a communication promoting way.
• To interact in an authentic and meaningful way, exposing students to the richness and complexity of the language.
• To treat language as a means of interaction, rather than as an academic subject.
• To motivate students to interact, rather than to just have knowledge about the language.
• To teach skills to track students' progress in multiple skills at the same time.
• To develop in-depth language skills, learn critical thinking skills, and prepare for further academic studies.

 

 

General

Code: 17801
Lecturer responsible:
BELDA MEDINA, JOSE RAMON
Credits ECTS: 6,00
Theoretical credits: 1,20
Practical credits: 1,20
Distance-base hours: 3,60

Departments involved

  • Dept: ENGLISH STUDIES
    Area: ENGLISH STUDIES
    Theoretical credits: 1,2
    Practical credits: 1,2
    This Dept. is responsible for the course.
    This Dept. is responsible for the final mark record.

Study programmes where this course is taught