Competencies and objectives

 

Course context for academic year 2009-10

No data

 

 

Course competencies (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees) for academic year 2009-10

General Competences (CG)

  • CG12 : Participar en l'avaluació, investigació i la innovació dels processos d'ensenyament i aprenentatge, i comunicar les conclusions i les raons que les sustenten la comunitat educativa i altres professionals de l'educació.
  • CG13 : Conèixer la normativa i l'organització institucional del sistema educatiu i models de millora de la qualitat amb aplicació als centres d'ensenyament.
  • CG14 : Conèixer i analitzar les característiques històriques de la professió docent, la seua situació actual, perspectives i interrelació amb la realitat social de cada època.
  • CG16 : Treballar en equip amb altres professionals de l'educació, enriquint la pròpia formació.
  • CG17 : Desenvolupar hàbits i actituds per a aprendre a aprendre al llarg del posterior exercici professional.
  • CG2 : Conocer el cuerpo de conocimientos didácticos en torno a los procesos de enseñanza y aprendizaje respectivos. Para la formación profesional se incluirá el conocimiento de las respectivas profesiones.

 

Specific Competences:>>Specific Module (CE)

  • CE11 : Conèixer i aplicar propostes docents innovadores en l'àmbit de l'especialització cursada.
  • CE12 : Analitzar críticament l'exercici de la docència, de les bones pràctiques i de l'orientació utilitzant indicadors de qualitat.
  • CE14 : Conèixer i aplicar metodologies i tècniques bàsiques d'investigació i avaluació educatives i ser capaç de dissenyar i desenvolupar projectes d'investigació, innovació i avaluació.

 

 

 

Learning outcomes (Training objectives)

No data

 

 

Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2009-10

• Aplicar los conocimientos adquiridos de forma integrada, en la resolución de problemas de asesoramiento al profesorado y al centro.
• Conocer y analizar los procesos de actualización del profesorado y el desarrollo profesional docente en centros
• Asesoramiento de los proyectos y programas de centro.
• Análisis de estrategias y procesos de mejora para el logro de un aprendizaje integral, centrado en el estudiante.
• Análisis y valoración de la organización del centro. Procesos y estrategias de mejora.
• Análisis y valoración de las funciones docentes. Procesos y estrategias de asesoramiento al profesorado

 

 

General

Code: 12070
Lecturer responsible:
Ripoll Ferrándiz, Joaquín
Credits ECTS: 5,00
Theoretical credits: 0,80
Practical credits: 1,20
Distance-base hours: 3,00

Departments involved

  • Dept: GENERAL DIDACTICS AND SPECIFIC DIDACTICS
    Area: DIDACTICS AND SCHOOL ORGANISATION
    Theoretical credits: 0,8
    Practical credits: 1,2
    This Dept. is responsible for the course.
    This Dept. is responsible for the final mark record.

Study programmes where this course is taught