Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2024-25
Para facilitar el aprendizaje y la adquisición de las competencias previstas en el título, esta asignatura se imparte de forma simultánea con las asignaturas “Gastronomía, patrimonio cultural y turismo", "Caracterización e impactos del turismo gastronómico" y “Productos turísticos locales vinculados a la gastronomía y la producción agroalimentaria” y con carácter previo a la asignatura “Planificación del turismo gastronómico sostenible y desarrollo local”.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials) per al curs 2024-25
EXPERT EN TURISME GASTRONÒMIC SOSTENIBLE I DESENVOLUPAMENT LOCAL
Competències generals
- CG1 : Capacitat d'organització i planificació.
- CG2 : Capacitat per a la gestió, anàlisi i síntesi de la informació.
- CG3 : Capacitat d'aprenentatge autònom i d'adaptació a noves situacions.
- CG4 : Capacitat d'aplicar els coneixements a la pràctica.
- CG5 : Actitud sistemàtica de cura i precisió en el treball.
- CG6 : Capacitat per a de comunicar-se de manera oral o per escrit de manera clara i adequada al context.
- CG7 : Compromís ètic amb la sostenibilitat.
Competències Específiques
- CE10 : Conèixer els aspectes bàsics vinculats a la comercialització del turisme gastronòmic.
- CE8 : Conèixer les característiques i expectatives del turista gastronòmic.
- CE9 : Capacitat per a col·laborar en el disseny de productes turístics locals vinculats a la gastronomia.
EXPERT/A EN TURISME GASTRONÒMIC SOSTENIBLE Y DESENVOLUPAMENT LOCAL
Habilitats/Destreses
- HD1 : Que els estudiants sàpien aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi
- HD2 : Que els estudiants siguen capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
- HD3 : Que els estudiants sàpien comunicar les seues conclusions ¿i els coneixements i raons últimes que les sustenten¿ a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
- HD4 : Que els estudiants posseïsquen les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran manera autodirigido o autònom.
- HD5 : Planificar i organitzar el treball per a guanyar en eficàcia i eficiència.
- HD6 : Gestionar, analitzar i sintetitzar informació disponible procedent de múltiples fonts.
- HD7 : Mostrar una actitud sistemàtica de cura i precisió en el treball.
- HD8 : Manifestar en tot moment un compromís ètic amb la sostenibilitat.
Coneiximents/Continguts
- CON1 : Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees, sovint en un context d'investigació
- CON5 : Conèixer les característiques i expectatives del turista gastronòmic.
- CON6 : Conèixer els aspectes bàsics vinculats a la comercialització del turisme gastronòmic.
Capacitats/Competències
- C5 : Col·laborar en el disseny de productes turístics locals vinculats a la gastronomia.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2024-25
- Familiarizar al estudiante con el lenguaje, los conceptos, las herramientas y la lógica del marketing como actividad empresarial.
- Identificar los elementos necesarios para la toma de decisiones en marketing (concepto de valor, planificación comercial, análisis del entorno, de la demanda, y del comportamiento del consumidor, estrategias de segmentación y posicionamiento y estrategias de marketing digital).
- Entender como la gastronomía puede ser argumento de marca, diferenciación y posicionamiento de un destino turístico.
- Conocer los elementos a considerar en la comunicación y promoción del turismo gastronómico.
- Comprender las diferentes estrategias que pueden ser utilizadas en la comercialización del turismo gastronómico.
Dades generals
Codi:
79377
Professor/a responsable:
Parreño Selva, Josefa
Crèdits ECTS:
2,00
Crèdits teòrics:
0,50
Crèdits pràctics:
0,30
Càrrega no presencial:
1,20
Departaments amb docència
-
Dep.:
MÀRQUETING
Àrea: COMERCIALITZACIO I INVESTIGACIO DE MERCATS
Crèdits teòrics: 0,5
Crèdits pràctics: 0,3
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
EXPERT EN TURISME GASTRONÒMIC SOSTENIBLE I DESENVOLUPAMENT LOCAL
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)
-
EXPERT/A EN TURISME GASTRONÒMIC SOSTENIBLE Y DESENVOLUPAMENT LOCAL
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)