Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2023-24
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials) per al curs 2023-24
Competències generals
- CG1 : Ser capaç d'organitzar i planificar projectes en l'àmbit de l'alta cuina mediterrània.
- CG2 : Ser capaç d'organitzar-se en els terminis assignats sense alterar la qualitat del producte final.
- CG3 : Aprofundir en el coneixement i aplicació de l'equipament relacionat amb l'alta cuina mediterrània.
- CG4 : Respectar els principis ètics i la diversitat.
- CG6 : Adaptar i ajustar els coneixements adquirits a l'activitat professional, emetent judicis que induïsquen una reflexió crítica en l'àmbit dels arrossos i l'alta cuina mediterrània.
- CG7 : Adquirir o posseir les habilitats especifiques en l'ús de les TIC (Tecnologies de la Informació i Comunicació) que permeten gestionar adequadament els serveis en aquest sector.
Competències Específiques
- CE1 : Conèixer l'evolució històrica de l'arròs i de l'alta cuina mediterrània.
- CE10 : Desenvolupar diferents tècniques culinàries d'alt grau d'especialització amb la inclusió de noves tecnologies adaptades als diferents grups d'aliments.
- CE11 : Conèixer i aprendre el procés de tastos d'aliments i la seua aplicació en la gastronomia mediterrània.
- CE12 : Ser capaç de distingir i classificar diferents tipus d'arrossos.
- CE13 : Adquirir el coneixement per a elaborar i crear receptaris d'arrossos.
- CE14 : Conèixer les elaboracions innovadores aplicades als arrossos.
- CE15 : Conèixer i adquirir coneixements sobre l'elaboració d'arrossos internacionals.
- CE16 : Ampliar i aprofundir en les habilitats i els coneixements de la sumillería.
- CE17 : Conèixer i familiaritzar-se amb els conceptes fonamentes de l'alta cuina mediterrània.
- CE18 : Adquirir les habilitats necessàries per a poder elaborar receptes innovadores i aplicades a l'alta cuina mediterrània.
- CE19 : Familiaritzar-se amb el concepte de gastrosofía i aplicar-ho a l'alta cuina mediterrània.
- CE2 : Comparar els sistemes de producció d'arròs i la seua gestió mediambiental.
- CE20 : Identificar els processos psicològics implicats en la cuina tecnoemocional i la gastronomia artifici per a millorar la satisfacció de l'usuari.
- CE21 : Interpretar els factors cognitius i emocionals implicats en la cuina tecnoemocional i gastronomia artifici per a millorar la satisfacció de l'usuari.
- CE22 : Adquirir habilitats bàsiques en TIC per a gestionar adequadament la informació obtinguda.
- CE3 : Estimar i avaluar la relació entre el binomi dieta mediterrània i salut.
- CE4 : Determinar la implicació del turisme gastronòmic i de la globalització alimentària en la gastronomia mediterrània.
- CE5 : Desenvolupar habilitats d'aprenentatge necessàries per a emprendre estudis posteriors en arrossos i alta cuina mediterrània amb un alt grau d'autonomia.
- CE6 : Classificar, avaluar i descriure les propietats de les matèries primeres utilitzades en cuina mediterrània atenent a les seues característiques organolépticas, nutricionals, de qualitat i possibilitats d'intervenció en les ofertes gastronòmiques.
- CE7 : Distingir varietats, especejament, corts i aplicacions culinàries dels aliments implicats en els arrossos i l'alta cuina mediterrànies.
- CE8 : Conèixer les diferents tècniques culinàries, els seus principis fonamentals i els efectes que produeixen sobre els aliments, els productes alimentaris relacionats amb els arrossos i l'alta cuina mediterrània.
- CE9 : Comprendre la interrelació i interacció dels fenòmens fisicoquímicos i biològics que ocorren durant el procés de producció, preparació dels aliments.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2023-24
Sense dades
Dades generals
Codi:
78964
Professor/a responsable:
Zaragoza Martí, Ana
Crèdits ECTS:
10,00
Crèdits teòrics:
0,00
Crèdits pràctics:
1,00
Càrrega no presencial:
9,00
Departaments amb docència
-
Dep.:
CIENCIES AMBIENTALS I RECURSOS NATURALS
Àrea: ZOOLOGIA
Crèdits teòrics: 0
Crèdits pràctics: 0,04 -
Dep.:
PREHIST.,ARQ.,HªANTIGA,FIL.GR.I FIL.LLA.
Àrea: PREHISTORIA
Crèdits teòrics: 0
Crèdits pràctics: 0,04 -
Dep.:
PSICOLOGIA DE LA SALUT
Àrea: PERSONALITAT, AVALUACIO I TRACTAMENT PSICOLOGIC
Crèdits teòrics: 0
Crèdits pràctics: 0,04 -
Dep.:
INFERMERIA
Àrea: INFERMERIA
Crèdits teòrics: 0
Crèdits pràctics: 0,24
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta. -
Dep.:
BIOQUIMICA I BIOLOGIA MOLECULAR Y EDAFOL
Àrea: EDAFOLOGIA I QUIMICA AGRICOLA
Crèdits teòrics: 0
Crèdits pràctics: 0,04 -
Dep.:
FISIOLOGIA, GENETICA I MICROBILOGIA
Àrea: MICROBIOLOGIA
Crèdits teòrics: 0
Crèdits pràctics: 0,04 -
Dep.:
QUIMICA ANALITICA, NUTRICIO I BROMATOLO
Àrea: NUTRICIO I BROMATOLOGIA
Crèdits teòrics: 0
Crèdits pràctics: 0,24 -
Dep.:
INF. COMUNITARIA, MED. PREV. I SALUT PUB
Àrea: HISTORIA DE LA CIENCIA
Crèdits teòrics: 0
Crèdits pràctics: 0,24 -
Dep.:
CIENCIES DEL MAR I BIOLOGIA APLICADA
Àrea: ZOOLOGIA
Crèdits teòrics: 0
Crèdits pràctics: 0,04 -
Dep.:
ANAL.GEOGRAF. REGIONAL I GEOGRAF. FISICA
Àrea: ANALISI GEOGRAFICA REGIONAL
Crèdits teòrics: 0
Crèdits pràctics: 0,04
Estudis en què s'imparteix
-
MÀSTER EN ARROSSOS I ALTA CUINA MEDITERRÀNIA APLICADA
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)