Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2016-17
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals
- CG1 : Capacitat d'organització i planificació.
- CG2 : Capacitat per a treballar en equips interdisciplinaris.
- CG4 : Capacitat per a l'aprenentatge autònom.
- CG6 : Tenir dots de lideratge, iniciativa i esperit emprenedor.
Competències Específiques
- CE5 : Capacitar professionalment per al desenvolupament de videojocs que permeta la incorporació dels egressats en les empreses del sector o fins i tot la creació d'empreses que desenvolupen aquest tipus de productes.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2016-17
Sense dades
Dades generals
Codi:
77865
Professor/a responsable:
LOZANO ORTEGA, MIGUEL ANGEL
Crèdits ECTS:
5,00
Crèdits teòrics:
0,00
Crèdits pràctics:
2,00
Càrrega no presencial:
3,00
Departaments amb docència
-
Dep.:
CIÈNCIA DE LA COMPUTACIÓ I INTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIAL
Àrea: CIÈNCIA DE LA COMPUTACIÓ I INTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIAL
Crèdits teòrics: 0
Crèdits pràctics: 2
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
EXPERT EN DISSENY I CREACIÓ DE VIDEOJOCS
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)