Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2016-17

Sense dades

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències generals

  • CG1 : Capacitat d'organització i planificació.
  • CG2 : Capacitat per a treballar en equips interdisciplinaris.
  • CG4 : Capacitat per a l'aprenentatge autònom.
  • CG6 : Tenir dots de lideratge, iniciativa i esperit emprenedor.

 

Competències Específiques

  • CE5 : Capacitar professionalment per al desenvolupament de videojocs que permeta la incorporació dels egressats en les empreses del sector o fins i tot la creació d'empreses que desenvolupen aquest tipus de productes.

 

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2016-17

Sense dades

 

 

Dades generals

Codi: 77865
Professor/a responsable:
LOZANO ORTEGA, MIGUEL ANGEL
Crèdits ECTS: 5,00
Crèdits teòrics: 0,00
Crèdits pràctics: 2,00
Càrrega no presencial: 3,00

Departaments amb docència

  • Dep.: CIÈNCIA DE LA COMPUTACIÓ I INTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIAL
    Àrea: CIÈNCIA DE LA COMPUTACIÓ I INTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIAL
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 2
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix