Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2016-17

Sense dades

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències generals

  • CG3 : Capacitat de raonament crític.
  • CG5 : Capacitat per a imaginar nous productes i serveis en l'àmbit de la professió.

 

Competències Específiques

  • CE2 : Conèixer la indústria del videojoc, els tipus de videojocs i les característiques que defineixen cada grup.
  • CE3 : Entendre la relació del videojoc amb altres formes de comunicació publicitària així com amb les fonts de les quals es nodreix: cinema, televisió, i novel·la.
  • CE6 : Ser capaç de crear videojocs publicitaris i utilitzar el videojoc com a nou suport publicitari.

 

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2016-17

Sense dades

 

 

Dades generals

Codi: 77863
Professor/a responsable:
Sense dades
Crèdits ECTS: 1,00
Crèdits teòrics: 0,20
Crèdits pràctics: 0,20
Càrrega no presencial: 0,60

Departaments amb docència

  • Dep.: COMUNICACIÓ I PSICOLOGIA SOCIAL
    Àrea: COMUNICACIÓ AUDIOVISUAL I PUBLICITAT
    Crèdits teòrics: 0,2
    Crèdits pràctics: 0,2
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix