Facultats i centres
Serveis administratius
Serveis generals
Gestió d'Imatge i Marca de Destinacions de Turisme Cultural és una assignatura de caràcter teoricopràctic, encaminada a conéixer com poden afectar els valors corporatius d'una destinació, la gestió de la imatge en el binomi entre el turisme i la cultura. Encara que els atractius culturals i els recursos patrimonials solen ser tinguts en compte per la pràctica totalitat de les destinacions turístiques, el seu assentament des del punt estratègic produeix una sèrie de conseqüències en els plantejaments promocionals i la relació amb altres productes turístics. L'aproximació a les diferents dimensions de la cultura i la seua relació amb altres productes clàssics (com les festes populars o la gastronomia) seran, en el terreny de la marca, aspectes clau per a ser treballats, des dels fonaments de la comunicació corporativa fins a l'estudi de casos paradigmàtics i com s'assumeixen des de de destinacions urbanes i/o vacacionals.
Competències transversals
Competències generals
Competències Específiques
Competències Bàsiques
• Identificar factors i metodologies conduents al disseny d'imatge i marca de les destinacions de turisme cultural
• Interpretar diferents casos de disseny i gestió d'imatge de marca en destinacions de turisme cultural
• Elaborar propostes d'imatge i marca de destinacions de turisme cultural conduents a la posada en valor d'aquests recursos