Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2013-14
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials) per al curs 2013-14
Competències generals del títol (CG)
- 1 : Saber aplicar els coneixements adquirits i ser capaços de resoldre problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi.
- 2 : Ser capaços d'integrar coneixements lingüístics i culturals d'aquesta àrea d'estudi per a enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, tot i ser incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis, des d'una perspectiva de gènere.
- 3 : Saber comunicar conclusions sobre assessorament lingüístic i cultura literària (i els coneixements i les raons últimes que les sustenten) a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
- 4 : Posseir les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar progressant en l'àrea d'estudi de l'assessorament lingüístic i la cultura literària d'una manera que haurà de ser en gran mesura autodirigida o autònoma.
Competències específiques:>>orientació investigadora
- nº 13 : Saber desenvolupar les tècniques de treball pròpies del camp de la investigació, fixar objectes d'investigació ajustats a objectius, mitjans i finalitats concrets, i adequar els continguts i les conclusions de la investigació a formats diferents.
- nº 14 : Saber desenvolupar investigacions originals ajustades a les exigències acadèmiques, amb un tractament adequat de les fonts bibliogràfiques i documentals i en la modalitat discursiva pròpia de l'àmbit cientificoacadémico.
Competències específiques:>>orientació professional
- nº 15 : Identificar les situacions i necessitats que requerisquen la intervenció del professional amb els recursos apropiats i segons criteris de qualitat.
- nº 16 : Adquirir aptituds professionals adequades en l'àmbit de l'assessorament lingüístic i de la cultura literària, i fomentar la cooperació amb altres professionals i el treball en equip.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
ORIENTACIÓ PROFESSIONAL:
- Identificar les situacions i necessitats que requereixen la intervenció del professional amb els recursos apropiats i segons criteris de qualitat.
- Adquirir aptituds professionals adequades en l'àmbit de l'assessorament lingüístic i la cultura literària, a més de fomentar la cooperació amb altres professionals i el treball en equip.
- Saber aplicar els coneixements adquirits i ser capaç de resoldre problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb l'àrea d'estudi.
- Ser capaç d'integrar coneixements lingüístics i culturals d'aquesta àrea d'estudi i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, tot i ser incompleta o limitada, inclou reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels coneixements i judicis propis, des d'una perspectiva de gènere.
- Saber comunicar conclusions sobre la matèria d'estudi, a més dels coneixements i les raons últimes que les sustenten, a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
- Tenir les habilitats d'aprenentatge que permeten continuar progressant en l'àrea d'estudi, d'una manera que ha de ser, en gran part, autodirigida o autònoma.
ORIENTACIÓ INVESTIGADORA:
- Saber desenvolupar les tècniques de treball pròpies del camp de la recerca, fixar objectiux de recerca ajustats als mitjans i les finalitats concretes i adequar els continguts i les conclusions de la recerca a diversos formats.
- Saber desenvolupar recerques originals, ajustades a les exigències acadèmiques, amb un tractament adequat de les fonts bibliogràfiques i documentals i en la modalitat discursiva de l'àmbit cientificoacadèmic.
- Saber aplicar els coneixements adquirits i ser capaços de resoldre problemes en entorns nous, o poc coneguts, dins de contextos més amplis o multidisciplinaris relacionats amb l'àrea d'estudi.
- Ser capaç d'integrar coneixements lingüístics i culturals d'aquesta àrea d'estudi i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, tot i ser incompleta o limitada, inclou reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels coneixements i judicis propis, des d'una perspectiva de gènere.
- Saber comunicar conclusions sobre la matèria d'estudi, a més dels coneixements i les raons últimes que les sustenten, a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
- Tenir les habilitats d'aprenentatge que permeten continuar progressant en l'àrea d'estudi, d'una manera que ha de ser, en gran part, autodirigida o autònoma.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2013-14
Sense dades
Dades generals
Codi:
40422
Professor/a responsable:
MAS MIRALLES, ANTONI
Crèdits ECTS:
10,00
Crèdits teòrics:
0,10
Crèdits pràctics:
0,90
Càrrega no presencial:
9,00
Departaments amb docència
-
Dep.:
FILOLOGIA CATALANA
Àrea: FILOLOGIA CATALANA
Crèdits teòrics: 0,1
Crèdits pràctics: 0,9
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
MÀSTER UNIVERSITARI EN ASSESORAMENT LINGÜÍSTIC I CULTURA LITERARIA. APLICACIONS AL CONTEXT VALENCIÀ
Tipus d'assignatura: TREBALL FINAL DE MÀSTER (Curs: 2)