Competències i objectius

Informació provisional. Pendent d'aprovació per la Comissió d'Estudis i Formació de la Universitat d'Alacant.

 

Context de l'assignatura per al curs 2017-18

El módulo de Marketing Hotelero nace con el objetivo de que el estudiante sea capaz de mejorar las herramientas y estrategias de Marketing y ventas del hotel o alojamiento turístico.

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

MASTER EN DIRECCIÓ I GESTIÓ HOTELERA

 

Competències generals

  • CG5 : Habilitats en relacions interpersonals.

 

Competències Específiques

  • CE1 : Capacitat per a implicar-se, col·laborar i assumir responsabilitats que possibiliten un major dinamisme en l'activitat empresarial.

 

EXPERTO EN DIRECCIÓ COMERCIAL D'HOTELS

 

Competències generals

  • CG5 : Habilitats en relacions interpersonals.

 

Competències Específiques

  • CE1 : Capacitat per a implicar-se, col·laborar i assumir responsabilitats que possibiliten un major dinamisme en l'activitat empresarial.

 

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2017-18

Que el alumno sepa Realizar un plan de marketing hotelero
Aprender a paquetizar el producto hotelero
Aprender técnicas de upselling y crosselling

 

 

 

;

Dades generals

Codi: 36462
Professor/a responsable:
JIMENEZ PASTOR, FRANCISCO JAVIER
Crèdits ECTS: 2,00
Crèdits teòrics: 0,60
Crèdits pràctics: 1,00
Càrrega no presencial: 0,40

Departaments amb docència

  • Dep.: MARKETING
    Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
    Crèdits teòrics: 0,6
    Crèdits pràctics: 1
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix