Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2017-18
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2017-18
Context de l'assignatura per al curs 2017-18
Lo que marca la diferencia entre un alojamiento y otro es la experiencia del cliente. Por tanto este módulo busca que el alumno se haga de recursos de actualidad para estar en capacidad de mejorar la experiencia del cliente en cualquier establecimiento.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
MASTER EN DIRECCIÓ I GESTIÓ HOTELERA
Competències generals
- CG3 : Fomentar les habilitats de comunicació, negociació i organització.
Competències Específiques
- CE4 : Estimular en els equips directius la consideració al factor humà, la responsabilitat social i l'ètica empresarial, vinculat al sector turístic i hoteler.
EXPERTO EN DIRECCIÓ COMERCIAL D'HOTELS
Competències generals
- CG3 : Fomentar les habilitats de comunicació, negociació i organització.
Competències Específiques
- CE4 : Estimular en els equips directius la consideració al factor humà, la responsabilitat social i l'ètica empresarial, vinculat al sector turístic i hoteler.
EXPERT EN GESTIÓ D'HOTELS I ALLOTJAMENT
Competències generals
- CG3 : Fomentar les habilitats de comunicació, negociació i organització.
Competències Específiques
- CE4 : Estimular en els equips directius la consideració al factor humà, la responsabilitat social i l'ètica empresarial, vinculat al sector turístic i hoteler.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2017-18
Aplicar técnicas para mejorar la experiencia del cliente (huésped)
Aprender cómo crear un programa de animación en un hotel
Conocer el papel del Guest Experience
;