Ir a cuerpo Ir a Estudios, Gobernanza y organización
Logo UA
Realizar búsqueda
Guies docents
GESTIÓ D'EXPERIÈNCIES

Competències i objectius

Informació provisional. Pendent d'aprovació per la Comissió d'Estudis i Formació de la Universitat d'Alacant.

 

Context de l'assignatura per al curs 2017-18

Lo que marca la diferencia entre un alojamiento y otro es la experiencia del cliente. Por tanto este módulo busca que el alumno se haga de recursos de actualidad para estar en capacidad de mejorar la experiencia del cliente en cualquier establecimiento.

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

MASTER EN DIRECCIÓ I GESTIÓ HOTELERA

 

Competències generals

  • CG3 : Fomentar les habilitats de comunicació, negociació i organització.

 

Competències Específiques

  • CE4 : Estimular en els equips directius la consideració al factor humà, la responsabilitat social i l'ètica empresarial, vinculat al sector turístic i hoteler.

 

EXPERTO EN DIRECCIÓ COMERCIAL D'HOTELS

 

Competències generals

  • CG3 : Fomentar les habilitats de comunicació, negociació i organització.

 

Competències Específiques

  • CE4 : Estimular en els equips directius la consideració al factor humà, la responsabilitat social i l'ètica empresarial, vinculat al sector turístic i hoteler.

 

EXPERT EN GESTIÓ D'HOTELS I ALLOTJAMENT

 

Competències generals

  • CG3 : Fomentar les habilitats de comunicació, negociació i organització.

 

Competències Específiques

  • CE4 : Estimular en els equips directius la consideració al factor humà, la responsabilitat social i l'ètica empresarial, vinculat al sector turístic i hoteler.

 

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2017-18

Aplicar técnicas para mejorar la experiencia del cliente (huésped)
Aprender cómo crear un programa de animación en un hotel
Conocer el papel del Guest Experience

 

 

Dades generals

Codi: 36456
Professor/a responsable:
JIMENEZ PASTOR, FRANCISCO JAVIER
Crèdits ECTS: 3,00
Crèdits teòrics: 0,40
Crèdits pràctics: 0,80
Càrrega no presencial: 1,80

Departaments amb docència

  • Dep.: MARKETING
    Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
    Crèdits teòrics: 0,4
    Crèdits pràctics: 0,8
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix