Competències i objectius

Informació provisional. Pendent d'aprovació per la Comissió d'Estudis i Formació de la Universitat d'Alacant.

 

Context de l'assignatura per al curs 2017-18

El módulo de Revenue Management es un módulo eminentemente práctico ya que su aplicación en la realidad requiere de cierta destreza realizando cálculos , a través de diversos softwares más o menos avanzados, para tomar decisiones hacia la optimización de los ingresos del hotel.

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

MASTER EN DIRECCIÓ I GESTIÓ HOTELERA

 

Competències generals

  • CG1 : Capacitat analítica i de síntesi per a resoldre problemes complexos.
  • CG4 : Aplicació coneixements teòrics a la pràctica.

 

Competències Específiques

  • CE2 : Procurar els coneixements teòrics i les tècniques específiques per a exercir les funcions de gestió i direcció tant d'hotels com de cadenes hoteleres.
  • CE3 : Impulsar una actitud d'iniciativa i gestió activa de l'organització empresarial hotelera.

 

EXPERTO EN DIRECCIÓ COMERCIAL D'HOTELS

 

Competències generals

  • CG1 : Capacitat analítica i de síntesi per a resoldre problemes complexos.
  • CG4 : Aplicació coneixements teòrics a la pràctica.

 

Competències Específiques

  • CE2 : Procurar els coneixements teòrics i les tècniques específiques per a exercir les funcions de gestió i direcció tant d'hotels com de cadenes hoteleres.
  • CE3 : Impulsar una actitud d'iniciativa i gestió activa de l'organització empresarial hotelera.

 

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2017-18

Optimizar los ingresos del hotel comercializando correctamente sus servicios
Conocer las principales herramientas que se usan en la actualidad para gestionar los ingresos del hotel
Aplicar las técnicas existentes en cada área que compone el Revenue Management

 

 

;

Dades generals

Codi: 36455
Professor/a responsable:
JIMENEZ PASTOR, FRANCISCO JAVIER
Crèdits ECTS: 3,00
Crèdits teòrics: 0,40
Crèdits pràctics: 0,80
Càrrega no presencial: 1,80

Departaments amb docència

  • Dep.: MARKETING
    Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
    Crèdits teòrics: 0,4
    Crèdits pràctics: 0,8
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix