Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2017-18
En las últimas décadas, el marketing y la publicidad han experimentado una transformación tan drástica que muy poco tienen que ver, en cuanto a calidad, complejidad y eficacia, con los primeros anuncios en radio y prensa escrita que se hacían en décadas pasadas. Si cerramos el zoom y enfocamos dichos cambios al contexto particular de los hoteles y restaurantes, nos encontramos con un salto cualitativo importante, que ha ido de la mano de las nuevas tecnologías, sobre todo del desarrollo de Internet, y de las actuales necesidades y exigencias de los consumidores. Una de las consecuencias más significativas de la globalización en el ámbito de la restauración ha sido el surgimiento del marketing online y del perfeccionamiento de las técnicas del marketing offline o en punto de venta.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
MASTER EN DIRECCIÓ DE RESTAURANTS Y F&B HOTELER
Competències generals
- CG5 : Habilitats en relacions interpersonals.
Competències Específiques
- CE1 : Capacitat per a implicar-se, col·laborar i assumir responsabilitats que possibiliten un major dinamisme en l'activitat empresarial.
MASTER EN DIRECCIÓ DE RESTAURANTS Y F&B HOTELER (ON LINE)
Competències generals
- CG5 : Habilitats en relacions interpersonals.
Competències Específiques
- CE1 : Capacitat per a implicar-se, col·laborar i assumir responsabilitats que possibiliten un major dinamisme en l'activitat empresarial.
ESPECIALISTA EN TÈCNIQUES AVANÇADES EN GESTIÓ DE RESTAURACIÓ
Competències generals
- CG5 : Habilitats en relacions interpersonals.
Competències Específiques
- CE1 : Capacitat per a implicar-se, col·laborar i assumir responsabilitats que possibiliten un major dinamisme en l'activitat empresarial.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2017-18
Desarrollar e implantar estrategias y campañas de marketing.
Aprender técnicas de venta.
Diseñar la carta del restaurante de forma efectiva.
Definir un calendario comercial.
Aprender a desarrollar un plan de marketing estratégico.
Dades generals
Codi:
36446
Professor/a responsable:
CARRION LOPEZ, OSCAR
Crèdits ECTS:
3,00
Crèdits teòrics:
0,40
Crèdits pràctics:
0,80
Càrrega no presencial:
1,80
Departaments amb docència
-
Dep.:
MARKETING
Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
Crèdits teòrics: 0,4
Crèdits pràctics: 0,8
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
ESPECIALISTA EN TÈCNIQUES AVANÇADES EN GESTIÓ DE RESTAURACIÓ
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)
-
MASTER EN DIRECCIÓ DE RESTAURANTS Y F&B HOTELER (ON LINE)
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)
-
MASTER EN DIRECCIÓ DE RESTAURANTS Y F&B HOTELER
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)