Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2016-17
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals
- CG2 : Capacitat de treballar en equip i en l'aplicació de tècniques innovadores i dinàmiques de la gestió de treball, de projectes i d'equips.
- CG6 : Derivar de les dades, informació rellevant impossible de reconèixer per no professionals.
Competències Específiques
- CE1 : Integrar-se en l'àrea funcional de màrqueting d'una empresa o organització xicoteta, mitjana o gran i exercir amb soltesa qualsevol labor de gestió en ella encomanada.
- CE2 : Capacitat per a dissenyar un pla de màrqueting, utilitzant totes les eines i variables relatives al màrqueting *mix.
- CE3 : Conèixer i comprendre els conceptes bàsics del màrqueting i la comercialització a través d'Internet i de les noves tecnologies, i la seua vinculació amb les estratègies de màrqueting globals de l'empresa.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2016-17
Sense dades
Dades generals
Codi:
36355
Professor/a responsable:
TORMO DOMINGUEZ, JUANA
Crèdits ECTS:
4,00
Crèdits teòrics:
0,80
Crèdits pràctics:
0,80
Càrrega no presencial:
2,40
Departaments amb docència
-
Dep.:
MARKETING
Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
Crèdits teòrics: 0,8
Crèdits pràctics: 0,8
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
EXPERT EN DIRECCIÓ COMERCIAL I VENDES
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)