Competències i objectius

Informació provisional. Pendent d'aprovació per la Comissió d'Estudis i Formació de la Universitat d'Alacant.

 

Context de l'assignatura per al curs 2022-23

Mesurament de resultats, assignatura de 4 ECTS oferida en el curs d'expert en Xarxes Socials Estratègia i Comunicació Digital, proporciona a l'alumnat les eines i els coneixements necessaris per a mesurar l'eficàcia de mitjans i campanyes i rendibilitat, en mitjans digitals. Els continguts se centren tant en l'analítica web com en el mesurament de resultats en campanyes de màrqueting digital i xarxes socials.

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials) per al curs 2022-23

EXPERT EN XARXES SOCIALS, ESTRATÈGIA I COMUNICACIÓ DIGITAL

 

Competències generals

  • CG1 : Capacitat per a la recerca, processament i interpretació d'informació, procedents de fonts bibliogràfiques i documentals.
  • CG4 : Aplicar a l'anàlisi dels problemes criteris professionals basats en el maneig d'instruments tècnics.

 

Competències Específiques

  • CE1 : Integrar-se en l'àrea funcional de màrqueting d'una empresa o organització xicoteta, mitjana o gran i exercir amb soltesa qualsevol labor de gestió en ella encomanada.
  • CE2 : Capacitat per a dissenyar un pla de màrqueting, utilitzant totes les eines i variables relatives al màrqueting *mix.
  • CE5 : Ser capaç d'aplicar diversos instruments tècnics de màrqueting i investigació comercial a l'anàlisi de l'empresa en el seu entorn.

 

EXPERT/A EN XARXES SOCIALS, ESTRATÈGIA I COMUNICACIÓ DIGITAL

 

Habilitats/Destreses

  • HD01 : Capacitat d'organitzar-se i d'organitzar el treball d'uns altres en diferents àmbits empresarials.
  • HD03 : Habilitat per a realitzar diagnòstics de la situació sobre l'ús i aplicació de xarxes socials i altres instruments de comunicació digital.
  • HD04 : Habilitat per a aplicar indicadors de mesurament de resultats de les estratègies de comunicació digital.

 

Coneiximents/Continguts

  • CON01 : Capacitat per a descriure actuacions en matèria de comunicació digital.

 

Capacitats/Competències

  • C01 : Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees, sovint en un context d'investigació
  • C02 : Que els estudiants sàpien aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi
  • C03 : Que els estudiants siguen capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
  • C04 : Que els estudiants sàpien comunicar les seues conclusions ¿i els coneixements i raons últimes que les sustenten¿ a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
  • C05 : Que els estudiants posseïsquen les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran manera autodirigido o autònom.
  • C06 : Capacitat d'anàlisi i síntesi.

 

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2022-23

• Conéixer les principals variables de mesurament de resultats en l'entorn en línia i utilitzar eficaçment les eines disponibles en el mitjà.
• Avaluar els resultats de les accions de comunicació digital, tant en la web com en les xarxes socials, amb indicadors adequats.

 

 

Dades generals

Codi: 36344
Professor/a responsable:
Ramos Soler, Irene
Crèdits ECTS: 4,00
Crèdits teòrics: 0,80
Crèdits pràctics: 0,80
Càrrega no presencial: 2,40

Departaments amb docència

  • Dep.: COMUNICACIÓ I PSICOLOGIA SOCIAL
    Àrea: COMUNICACIÓ AUDIOVISUAL I PUBLICITAT
    Crèdits teòrics: 0,4
    Crèdits pràctics: 0,4
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.
  • Dep.: MARKETING
    Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
    Crèdits teòrics: 0,4
    Crèdits pràctics: 0,4

Estudis en què s'imparteix