Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2019-20
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20
Context de l'assignatura per al curs 2019-20
Operativa en comunicación digital, asignatura de 6 ECTS ofertada en el curso de experto en Redes Sociales Estrategia y Comunicación Digital, proporciona al alumnado las herramientas y los conocimientos necesarios para incorporar estrategias y herramientas digitales a los procesos de comunicación online de las organizaciones. En concreto, la asignatura presta especial atención al marketing de contenidos y móvil, la reputación online, el videomarketing, el comercio electrónico, a las diferentes herramientas digitales de gestión, teniendo siempre en cuenta los aspectos legales que conciernen al ámbito digital.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
EXPERT EN XARXES SOCIALS, ESTRATÈGIA I COMUNICACIÓ DIGITAL
Competències generals
- CG4 : Aplicar a l'anàlisi dels problemes criteris professionals basats en el maneig d'instruments tècnics.
- CG5 : Capacitat per a la presa de decisions aplicant els coneixements a la pràctica.
Competències Específiques
- CE2 : Capacitat per a dissenyar un pla de màrqueting, utilitzant totes les eines i variables relatives al màrqueting *mix.
- CE3 : Conèixer i comprendre els conceptes bàsics del màrqueting i la comercialització a través d'Internet i de les noves tecnologies, i la seua vinculació amb les estratègies de màrqueting globals de l'empresa.
EXPERT/A EN XARXES SOCIALS, ESTRATÈGIA I COMUNICACIÓ DIGITAL
Coneiximents/Continguts
- CON01 : Capacitat per a descriure actuacions en matèria de comunicació digital.
Habilitats/Destreses
- HD01 : Capacitat d'organitzar-se i d'organitzar el treball d'uns altres en diferents àmbits empresarials.
- HD02 : Capacitat per a la presa de decisions en entorns complexos aplicant els coneixements a la pràctica.
Capacitats/Competències
- C01 : Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees, sovint en un context d'investigació
- C02 : Que els estudiants sàpien aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi
- C03 : Que els estudiants siguen capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
- C04 : Que els estudiants sàpien comunicar les seues conclusions ¿i els coneixements i raons últimes que les sustenten¿ a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
- C05 : Que els estudiants posseïsquen les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran manera autodirigido o autònom.
- C10 : Capacitat per a analitzar i aplicar conceptes propis de les xarxes socials com a instruments de comunicació comercial.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20
• Proporcionar técnicas y herramientas propias de la comunicación online.
• Aprender a gestionar la presencia de la organización, producto o marca en las redes sociales.
• Aprender a atraer y retener a los posibles clientes a través de contenido relevante y valioso.
• Entender los procesos y elementos fundamentales del social commerce o comercio electrónico.
• Conocer las herramientas existentes en el mercado para monitorizar la reputación de empresa y marca en entornos 2.0.
;