Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2022-23
Estratègia en comunicació digital, assignatura de 6 *ECTS oferida en el curs d'expert en Xarxes Socials Estratègia i Comunicació Digital, proporciona a l'alumnat els coneixements i competències fonamentals sobre el pla estratègic de xarxes socials i comunicació digital. Amb tal fi l'assignatura aborda, sota un enfocament eminentment pràctic, la implantació de plans de mitjans socials, incidint en la creació i desenvolupament de xarxes socials, campanyes de publicitat en xarxes socials i posicionament en cercadors.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
EXPERT EN XARXES SOCIALS, ESTRATÈGIA I COMUNICACIÓ DIGITAL
Competències generals
- CG2 : Capacitat de treballar en equip i en l'aplicació de tècniques innovadores i dinàmiques de la gestió de treball, de projectes i d'equips.
- CG4 : Aplicar a l'anàlisi dels problemes criteris professionals basats en el maneig d'instruments tècnics.
Competències Específiques
- CE1 : Integrar-se en l'àrea funcional de màrqueting d'una empresa o organització xicoteta, mitjana o gran i exercir amb soltesa qualsevol labor de gestió en ella encomanada.
- CE3 : Conèixer i comprendre els conceptes bàsics del màrqueting i la comercialització a través d'Internet i de les noves tecnologies, i la seua vinculació amb les estratègies de màrqueting globals de l'empresa.
- CE4 : Ser capaç de prendre decisions relatives a les variables comercials.
- CE6 : Ser capaç d'analitzar i comprendre el comportament dels consumidors i els factors que influeixen en la seua conducta des de la perspectiva de màrqueting.
EXPERT/A EN XARXES SOCIALS, ESTRATÈGIA I COMUNICACIÓ DIGITAL
Habilitats/Destreses
- HD01 : Capacitat d'organitzar-se i d'organitzar el treball d'uns altres en diferents àmbits empresarials.
- HD03 : Habilitat per a realitzar diagnòstics de la situació sobre l'ús i aplicació de xarxes socials i altres instruments de comunicació digital.
Capacitats/Competències
- C01 : Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees, sovint en un context d'investigació
- C02 : Que els estudiants sàpien aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi
- C03 : Que els estudiants siguen capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
- C04 : Que els estudiants sàpien comunicar les seues conclusions ¿i els coneixements i raons últimes que les sustenten¿ a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
- C05 : Que els estudiants posseïsquen les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran manera autodirigido o autònom.
- C07 : Capacitat de raonament crític.
- C10 : Capacitat per a analitzar i aplicar conceptes propis de les xarxes socials com a instruments de comunicació comercial.
- C11 : Capacitat per a dissenyar estratègies de comunicació digital que fomenten l'eficiència, la innovació i la flexibilitat i que siguen capaces de respondre a necessitats de comunicació.
- C12 : Capacitat per a plantejar i detectar oportunitats de negoci online i emprendre negocis online de manera autònoma.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2022-23
• Conéixer l'evolució i situació actual d'Internet com a mitjà de comunicació
• Dissenyar i elaborar un pla estratègic de xarxes socials
• Conéixer les diferents eines, accions i tàctiques que ofereix el mitjà en línia per a la comunicació i el *branding.
• Entendre la filosofia 2.0 i com la comunicació en plataformes digitals ha d'adaptar-se a aquesta.
• Proposar solucions per a millorar el posicionament en cercadors.
Dades generals
Codi:
36342
Professor/a responsable:
RAMOS SOLER, IRENE
Crèdits ECTS:
6,00
Crèdits teòrics:
1,20
Crèdits pràctics:
1,20
Càrrega no presencial:
3,60
Departaments amb docència
-
Dep.:
COMUNICACIÓ I PSICOLOGIA SOCIAL
Àrea: COMUNICACIÓ AUDIOVISUAL I PUBLICITAT
Crèdits teòrics: 0,6
Crèdits pràctics: 0,6
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta. -
Dep.:
MARKETING
Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
Crèdits teòrics: 0,6
Crèdits pràctics: 0,6
Estudis en què s'imparteix
-
EXPERT EN XARXES SOCIALS, ESTRATÈGIA I COMUNICACIÓ DIGITAL
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)