Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2010-11
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals del títol (CG)
- CG10 : Reconeixement de la diversitat cultural i de la igualtat d'oportunitats.
- CG3 : Competències en comunicació oral i escrita.
- CG4 : Raonament crític.
- CG5 : Capacitat d'anàlisi i síntesi.
- CG6 : Capacitat de treball en equip.
- CG7 : Capacitat d'organització i planificació.
- CG8 : Creativitat i capacitat d'iniciativa.
- CG9 : Resolució de problemes i presa de decisions.
Competències específiques (CE)
- CE1 : Conèixer el comportament humà en societat mitjançant mètodes i tècniques d'anàlisis específiques i d'aquesta manera desenvolupar un compromís ètic amb la igualtat de gènere i una especial capacitat per a les relacions interpersonals.
- CE4 : Comprendre la realitat territorial, socioeconòmica, política i cultural contemporània, internacional i nacional, per a interpretar i transmetre críticament la configuració del món actual, amb particular atenció al procés d'integració europea, així com a la configuració de l'estat espanyol i la seua projecció en el món.
- CE5 : Valorar i interpretar la diversitat cultural pròpia de la Comunitat Valenciana, contrastant la cultura pròpia d'aquest territori amb altres cultures amb les quals s'estableixen relacions i contactes, mitjançant l'ús de les llengües oficials com a llengües vehicular.
- CE6 : Conèixer i valorar els recursos del patrimoni cultural i natural propis per a contribuir a una gestió, sensible i dotada d'esperit crític, del desenvolupament sostenible.
- CE7 : Fer un ús creatiu i emprenedor dels principis bàsics d'organització i gestió pública i privada i de les TIC per a avaluar, crear i dur a terme projectes de difusió de la cultura.
- CE8 : Adquirir habilitats per a elaborar i exposar continguts relacionats amb les ciències humanes i socials orientats a la seua divulgació i a la formació de l'alumnat d'ensenyament secundari, mitjançant la destresa personal i de les TIC.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Conèixer els principals tipus de paisatges que caracteritzen els espais geogràfics més representatius a diferent escala.
- Valorar el concepte paisatge i la importància de la seua conservació per al desenvolupament dels territoris i les societats actuals.
- Conèixer, exemplificar i aplicar models i eines de conservació i gestió del paisatge.
- Definir unitats de paisatge i caracteritzar-les a partir de les principals fites i elements referencials de l'espai geogràfic.
- Establir relacions entre paisatge i problemes socials en el medi urbà i rural.
- Analitzar i diferenciar les tècniques i mètodes geogràfics aplicats als estudis de paisatge. Formular propostes d'anàlisis, gestió i protecció de paisatges.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2010-11
Sense dades
Dades generals
Codi:
29055
Professor/a responsable:
Sense dades
Crèdits ECTS:
6,00
Crèdits teòrics:
1,60
Crèdits pràctics:
0,80
Càrrega no presencial:
3,60
Departaments amb docència
-
Dep.:
GEOGRAFIA HUMANA
Àrea: GEOGRAFIA HUMANA
Crèdits teòrics: 0,8
Crèdits pràctics: 0,4 -
Dep.:
ANÀLISI GEOGRÀFICA REGIONAL I GEOGRAFIA FÍSICA
Àrea: ANÀLISI GEOGRÀFICA REGIONAL
Crèdits teòrics: 0,8
Crèdits pràctics: 0,4
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
GRAU EN HUMANITATS
Tipus d'assignatura: OPTATIVA (Curs: 4)