Facultats i centres
Serveis administratius
Serveis generals
En aquesta assignatura els estudiants s'inicien en les decisions que es prenen en les diferents fases del procés estratègic de les empreses turístiques. Aquestes decisions estan relacionades amb els objectius a llarg termini de l'empresa, l'anàlisi estratègica, la formulació i la implantació d'estratègies empresarials.
L'assignatura està emmarcada dins del perfil empresarial dels estudiants de turisme. Quant a la coordinació d'aquesta assignatura dins de l'estructura acadèmica del grau, l'Direcció Estratègica d'empreses Turístiques aprofundeix en conceptes exposats en les assignatures de Fonaments d'Economia de l'Empresa, Operacions i Processos de Producció en Empreses Turístiques, i Direcció i Planificació de Recursos Humans en Turisme. A més, aquesta assignatura desenvoluparà tòpics que els estudiants necessitaran dominar per a aprofitar en major grau les assignatures d'Estratègies de Creixement de les Empreses Turístiques, Gestió de la Qualitat i Tendències i Innovació en el Sector Hoteler.
Competències específiques (CE)
Ser capaç de tenir una visió global de la direcció de l'empresa turística.