Facultats i centres
Serveis administratius
Serveis generals
Fonaments teòrics i conceptuals de la Publicitat. Panorama general de la disciplina en l'actualitat, diferenciant el concepte de Publicitat d'altres formes de comunicació persuasiva, examinant la seua dimensió econòmica i social. Estudi de la Publicitat com a activitat planificada i organitzada. Estudi dels elements que conformen el sistema publicitari i la seua estructura general bàsica.
Competències transversals bàsiques de la UA
Competències generals:>>instrumentals
Competències generals:>>interpersonals
Competències generals:>>sistemàtiques
Competències específiques:>>competències de coneixement (saber)
Competències específiques:>>competències professionals (saber fer)
Conéixer els elements que identifiquen, definixen i classifiquen a la Publicitat.
Descriure els passos bàsics de la planificació publicitària.
Mostrar un coneixement ordenat de què és i com funciona la Publicitat en el seu conjunt.
Aprofundir en la comprensió sobre l'impacte de la Publicitat en la societat actual.
Identificar i subratllar els trets més rellevants de cada un dels elements que conformen l'estructura central de l'activitat publicitària.
Conéixer i contextualitzar la situació i l'estructura actual dels principals mitjans de comunicació.
Conéixer els elements que caracteritzen de forma individual als distints mitjans de comunicació com a vehicles publicitaris.
Identificar i descriure els formats publicitaris convencionals i no convencionals utilitzats en cada mitjà."