Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2018-19
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials) per al curs 2018-19
Competències transversals
- CT2 : Demostrar destreses i habilitats en informàtica i sistemes informacionales
- CT3 : Demostrar habilitats en comunicació oral i escrita
Competències generals
- CG2 : Mostrar capacitat de síntesi i raonament crític en l'anàlisi dels entorns gastronòmics i culinaris.
- CG3 : Resoldre tasques o realitzar treballs professionals en l'àmbit gastronòmic en el temps assignat per a açò, mantenint la qualitat del resultat.
- CG4 : Ser capaç de realitzar les aproximacions requerides amb l'objecte de reduir un problema de l'àmbit d'estudi fins a un nivell manejable.
Competències Específiques
- CE1 : Comprendre el funcionament de les regions-destine de turisme gastronòmic, les seues estructures turístiques i sectors empresarials relacionats
- CE3 : Conèixer els impactes econòmics de les activitats gastronòmiques i entendre el funcionament dels diferents tipus de mercats
- CE7 : Comprendre i analitzar críticament el caràcter dinàmic i evolutiu dels fenòmens culinari i gastronòmic en la societat actual, així com conèixer les últimes tendències en gastronomia
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Tenir les eines bàsiques i els coneixements necessaris per a comprendre i interpretar la gastronomia des d'una perspectiva econòmica internacional.
- Comprendre la transformació en la gastronomia durant les últimes dècades, gràcies al fenomen de globalització, l'economia del coneixement i la innovació.
- Comprendre especialment el procés de globalització i els seus patrons en els diversos vessants i la relació amb la realitat econòmica i la sostenibilitat, els fluxos turístics internacionals, la nova economia o economia del coneixement i la dinàmica mundial de les empreses del sector, l'impacte de la tecnologia i els moviments de capitals.
- Conèixer les diverses ones tecnològiques i l'impacte en l'economia i la creació de clústers gastronòmics.
- Conèixer l'anàlisi del canvi tecnològic, el creixement de les empreses globals i EBT, l'economia col·laborativa en gastronomia i el judici crític del marc econòmic propiciat per la globalització actual, la societat del coneixement i les TIC (impactes potencials en els sistemes econòmics, institucionals i les empreses.
- Estudiar casos específics d'èxit lligats al conglomerat anterior.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2018-19
Sense dades
Dades generals
Codi:
21735
Professor/a responsable:
Sense dades
Crèdits ECTS:
6,00
Crèdits teòrics:
0,00
Crèdits pràctics:
2,40
Càrrega no presencial:
3,60
Departaments amb docència
-
Dep.:
ANALISI ECONOMICA APLICADA
Àrea: ECONOMIA APLICADA
Crèdits teòrics: 0
Crèdits pràctics: 2,4
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
GRAU EN GASTRONOMIA I ARTS CULINÀRIES
Tipus d'assignatura: OPTATIVA (Curs: 4)