Ir a cuerpo Ir a Estudios, Gobernanza y organización
Logo UA
Realizar búsqueda
Guies docents
TREBALL FI DE MÀSTER -A ESPECIALITAT 4

Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2014-15

La asignatura "Trabajo Fin de Master A" pertenece al módulo especifico 4: Construcciones Civiles, Edificación y Dibujo. Se imparte durante el segundo semestre y con una asignación de 6 créditos ECTS se vincula directamente con las prácticas que el alumnado del Master realiza en los centros de Secundaria.

Es simultanea temporalmente con las asignaturas, tambien del módulo 4, de segundo semestre: "Aplicación de tecnicas docentes para el profesorado de construcciones civiles, edificación y dibujo" y "La innovación docente, las Tcs y la investigación educativa en la educación artística".

Esta asignatura se relaciona, en primer lugar con las del Módulo génerico que se imparte en el primer semestre, y en segundo lugar con la especialización que se lleva a cabo con la asignaturas Practicum 1A y Practicum 2.

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències generals del títol (CG)

  • CG17 : Desenvolupar hàbits i actituds per a aprendre a aprendre al llarg del posterior exercici professional.
  • CG18 : Aplicar els coneixements adquirits i la capacitat de resolució de problemes a entorns educatius nous o poc coneguts.
  • CG4 : Buscar, obtenir, processar i comunicar informació (oral, impresa, audiovisual, digital o multimèdia), transformar-la en coneixement i aplicar-la als processos d'ensenyament i aprenentatge en les matèries pròpies de les especialitzacions cursades.

 

Competències específiques:>>pràcticum (CP)

  • CP2 : Acreditar un bon domini de l'expressió oral i escrita en la pràctica docent.

 

 

 

Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)

Sense dades

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2014-15

  1. Saber identificar y analizar una problemática educativa existente en un Centro o aula.
  2. Saber detectar la conveniencia de plantear una propuesta de innovación didáctica en un Centro o aula.
  3. Argumentar de forma clara y suficiente tanto la justificación de la elección como la definición del problema o innovación.
  4. Organizar adecuadamente los procesos de recogida de información, análisis e interpretación de datos, y presentación de resultados de modo coherente y preciso.
  5. Saber presentar las conclusiones  como consecuencia de las discusiones previas y aportar en las mismas las valoraciones y reflexiones personales inherentes.
  6. Adecuada presentación de las citas de documentos bibliográficos.

 

 

Dades generals

Codi: 12149
Professor/a responsable:
GARCIA JARA, FRANCISCO
Crèdits ECTS: 6,00
Crèdits teòrics: 0,00
Crèdits pràctics: 0,60
Càrrega no presencial: 5,40

Departaments amb docència

  • Dep.: EXPRESSIÓ GRÀFICA I CARTOGRAFIA
    Àrea: COMPOSICIÓ ARQUITECTÒNICA
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0,06
  • Dep.: EXPRESSIÓ GRÀFICA I CARTOGRAFIA
    Àrea: EXPRESSIÓ GRÀFICA ARQUITECTÒNICA
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0,12
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.
  • Dep.: EXPRESSIÓ GRÀFICA I CARTOGRAFIA
    Àrea: EXPRESSIÓ GRÀFICA DE L'ENGINYERIA
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0,12
  • Dep.: CONSTRUCCIONS ARQUITECTÒNIQUES
    Àrea: CONSTRUCCIONS ARQUITECTÒNIQUES
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0,3

Estudis en què s'imparteix