Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2013-14
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2013-14
Context de l'assignatura per al curs 2013-14
IMPORTANTE: ESTA ASIGNATURA ES PERTINENTE SÓLO PARA AQUELLOS ALUMNOS QUE VAYAN A REALIZAR SU TRABAJO FIN DE MÁSTER EN LA LÍNEA TEMÁTICA DE LAS TIC. PARA ELLO, DEBERÁN CONTACTAR CON LA PROFA. ROSABEL ROIG (rosabel.roig@ua.es) A PRINCIPIO DE CURSO.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals del títol (CG)
- CG1 : Competències en construcció i en l'aplicació dels coneixements adquirits, i en la resolució de problemes d'investigació dins dels contextos multidisciplinaris relacionats amb la investigació educativa.
- CG4 : Habilitats d'aprenentatge autònom avançat, i també revisió i avaluació d'investigacions.
- CG5 : Capacitat d'actuació ètica en el desenvolupament de la seua recerca i avaluació de les investigacions.
Competències específiques (CE)
- CE1 : Competències en la comprensió, l'anàlisi i aplicació dels coneixements adquirits.
- CE2 : Competència en la resolució de problemes de recerca dins dels contextos multidisciplinaris relacionats amb la investigació educativa.
- CE5 : Capacitat per a expressar, presentar i comunicar resultats o troballes de la investigació de manera coherent i estructurada.
- CE7 : Habilitats d'aprenentatge autònom avançat en la recerca de marcs i fonts d'investigació.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Conèixer el paper de les noves tecnologies en la societat de la informació.
- Conèixer la integració de les tecnologies digitals en l'escola.
- Dissenyar processos d'ensenyament i aprenentatge mitjançant les noves tecnologies digitals.
- Dissenyar i desenvolupar materials multimèdia.
- Promoure experiències educatives mitjançant l'aplicació del programari lliure.
- Fer ús d'Internet aplicat a l'educació.
- Conèixer el paper del professor i l'alumne en els nous entorns tecnològics de formació. E-learning.
- Organitzar els mitjans tecnològics en els centres educatius.
- Avaluar experiències d'ús de tecnologies digitals a l'escola.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2013-14
Analizar la integración de las TIC a través de experiencias de enseñanza-aprendizaje en el aula.
Desarrollar contenidos digitales.
Iniciarse en la investigación acerca de las TIC y educación.
;