Competencies and objectives
Course context for academic year 2023-24
Las Nuevas Tecnologías de las comunicaciones y, en especial, Internet, configuran un entorno en la empresa que presenta nuevos retos para el desarrollo profesional, la comunicación con los clientes y la promoción turística.
En esta asignatura se profundizará sobre el entorno socio-tecnológico en el que el profesional del turismo deberá ejercer su función, se presentarán las nuevas tendencias tecnológicas que pueden afectar al mismo y se practicará lo aprendido proponiendo un proyecto que cuente con el uso de las Nuevas Tecnologías y su aplicación dentro del turismo.
Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees) for academic year 2023-24
General Competences
- CG1 : Conèixer les noves tendències del sector turístic i les tècniques prospectives per desenvolupar-ne una visió innovadora i proactiva.
- CG11 : Decidir sobre l'aplicació òptima de les noves tecnologies en el sector turístic.
- CG2 : Definir prioritats en la consecució d'objectius en l'àmbit turístic.
- CG3 : Ser capar de treballar en entorns pluridisciplinaris variables, generats pels canvis en el sector turístic, i proposar-hi actuacions.
- CG4 : Adquirir les tècniques d'anàlisi necessàries per diagnosticar problemes en el context turístic i ser capaç de desenvolupar solucions.
- CG6 : Interpretar i avaluar, amb esperit crític, els resultats de treballs de recerca en el sector turístic.
Specific Competences
- CE3 : Ser capaç de proposar un pla d'empresa per a nous productes turístics i de planificar-ne el posicionament en xarxes estratègiques de comercialització i distribució.
- CE6 : Conèixer les noves tendències i dinàmiques dels mercats turístics.
- CE9 : Desenvolupar i implementar un projecte empresarial i de producte en el sector turístic.
Basic Competences
- CB10 : Tenir les habilitats d'aprenentatge que permeten continuar estudiant d'una manera que ha de ser, en gran part, autodirigida o autònoma.
- CB6 : Tenir i comprendre coneixements que aporten una base, o oportunitat, per a ser originals en el desenvolupament o aplicació d'idees, sovint en un context de recerca.
- CB7 : Saber aplicar els coneixements adquirits i ser capaç de resoldre problemes en entorns nous, o poc coneguts, dins de contextos més amplis o pluridisciplinaris relacionats amb l'àrea d'estudi.
- CB8 : Ser capaç d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, tot i ser incompleta o limitada, inclou reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels coneixements i judicis propis.
- CB9 : Saber comunicar les conclusions i els coneixements propis, a més de les raons últimes que les sustenten, a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
Learning outcomes (Training objectives)
No data
Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2023-24
No data
General
Code:
49704
Lecturer responsible:
ESCOBAR ESTEBAN, MARIA PILAR
Credits ECTS:
3,00
Theoretical credits:
0,60
Practical credits:
0,60
Distance-base hours:
1,80
Departments involved
-
Dept:
LANGUAGES AND COMPUTING SYSTEMS
Area: LANGUAGES AND COMPUTING SYSTEMS
Theoretical credits: 0,6
Practical credits: 0,6
This Dept. is responsible for the course.
This Dept. is responsible for the final mark record.
Study programmes where this course is taught
-
UNIVERSITY MASTER'S DEGREE IN TOURISM MANAGEMENT AND PLANNING
Course type: COMPULSORY (Year: 1)