Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2025-26
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials) per al curs 2025-26
Habilitats/Destreses
- HD1 : Que els estudiants siguen capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
- HD2 : Que els estudiants sàpien comunicar les seues conclusions ¿i els coneixements i raons últimes que les sustenten¿ a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
- HD3 : Que els estudiants posseïsquen les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran manera autodirigido o autònom.
- HD4 : Explorar els requeriments d'activitat física adaptades a cada etapa de la vida de la dona
Coneiximents/Continguts
- CON1 : Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees, sovint en un context d'investigació
- CON2 : Aprofundir i identificar l'estructura i funció del cos humà. Comprendre les bases moleculars i fisiològiques de les cèl·lules i els teixits.
- CON4 : Identificar les característiques de les diferents etapes de la infància i adolescència i els factors que condicionen el patró normal de creixement i desenvolupament.
- CON6 : Conèixer els nutrients, les seues funcions i la seua utilització metabòlica
- CON7 : Identificar les bases d'una alimentació saludable (suficient, equilibrada, variada i adaptada).
- CON8 : Conèixer, detectar precoçment i avaluar les desviacions per excés o defecte, quantitatives i qualitatives, del balanç nutricional.
Capacitats/Competències
- C1 : Que els estudiants sàpien aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi
- C2 : Establir una relació empàtica i respectuosa amb el pacient i família, d'acord amb la situació de la persona, problema de salut i etapa de desenvolupament.
- C3 : Utilitzar estratègies i habilitats que permeten una comunicació efectiva amb pacients, famílies i grups socials, així com l'expressió de les seues preocupacions i interessos.
- C6 : Ampliar en les bases dietètic-nutricionals durant la infància, adolescència, edat fèrtil, embaràs i menopausa
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2025-26
Sense dades
Dades generals
Codi:
79474
Professor/a responsable:
Sense dades
Crèdits ECTS:
5,00
Crèdits teòrics:
1,50
Crèdits pràctics:
0,50
Càrrega no presencial:
3,00
Departaments amb docència
-
Dep.:
DIDACTICA GENERAL I DIDACTIQUES ESPECIF.
Àrea: DIDACTICA DE LES CIENCIES SOCIALS
Crèdits teòrics: 0,3
Crèdits pràctics: 0,3 -
Dep.:
INFERMERIA
Àrea: INFERMERIA
Crèdits teòrics: 1,2
Crèdits pràctics: 0,2
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
ESPECIALISTA EN ALIMENTACIÓN, ESTILO DE VIDA Y SALUD DE LA MUJER A LO LARGO DEL CICLO VITAL
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)