Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2025-26
Aquesta matèria aporta els recursos i les bases per a la correcta escriptura del TFM sota la tutorització dels tutors pertinents. Aquest és el darrer pas de la titulació de màster, que recull tots els coneixements adquirits durant aquest, tant en l'àmbit de la metodologia de recerca com en el dels diversos continguts i àmbits de la investigació educativa. L'alumnat ha d'integrar, per tant, tots els coneixements adquirits, dissenyant i desenvolupant una investigació completa sobre un tema, dins de la línia de recerca escollida, sota la guia d'un tutor/a, i exposar els resultats del treball públicament.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials) per al curs 2025-26
Competències generals del títol (CG)
- CG17 : Desenvolupar hàbits i actituds per a aprendre a aprendre al llarg del posterior exercici professional.
- CG18 : Aplicar els coneixements adquirits i la capacitat de resolució de problemes a entorns educatius nous o poc coneguts.
- CG4 : Buscar, obtenir, processar i comunicar informació (oral, impresa, audiovisual, digital o multimèdia), transformar-la en coneixement i aplicar-la als processos d'ensenyament i aprenentatge en les matèries pròpies de les especialitzacions cursades.
Competències específiques:>>pràcticum (CP)
- CP2 : Acreditar un bon domini de l'expressió oral i escrita en la pràctica docent.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
Sense dades
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2025-26
L'alumnat, en finalitzar el Treball Fi de Màster ha d'haver adquirit:
1. Competències en construcció i aplicació dels coneixements adquirits, i en la resolució de problemes de recerca, dins dels contextos multidisciplinaris relacionats amb la investigació educativa.
2. Capacitat per integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de les variables del context educatiu des d'una perspectiva ètica i social.
3. Capacitat de comunicar els resultats i les conclusions de recerca a una audiència experta.
4. Habilitats daprenentatge autònom avançat així com de revisió i avaluació de recerca.
5. Capacitat dactuar dacord amb lètica i la deontologia professional en el desenvolupament de la investigació.
Dades generals
Codi:
12161
Professor/a responsable:
Romero Naranjo, Francisco Javier
Crèdits ECTS:
6,00
Crèdits teòrics:
0,00
Crèdits pràctics:
0,60
Càrrega no presencial:
5,40
Departaments amb docència
-
Dep.:
DIDACTICA GENERAL I DIDACTIQUES ESPECIF.
Àrea: DIDACTICA I ORGANITZACIO ESCOLAR
Crèdits teòrics: 0
Crèdits pràctics: 0,1 -
Dep.:
INNOVACIO I FORMACIO DIDACTICA
Àrea: DIDACTICA DE L'EXPRESSIO MUSICAL
Crèdits teòrics: 0
Crèdits pràctics: 0,4
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta. -
Dep.:
PSICOLOGIA EVOLUTIVA I DIDACTICA
Àrea: DIDACTICA I ORGANITZACIO ESCOLAR
Crèdits teòrics: 0
Crèdits pràctics: 0,1 -
Dep.:
SOCIOLOGIA I
Àrea: SOCIOLOGIA
Crèdits teòrics: 0
Crèdits pràctics: 0
Estudis en què s'imparteix
-
MÀSTER UNIVERSITARI EN PROFESSORAT D'EDUCACIÓ SECUNDÀRIA OBLIGATÒRIA I BATXILLERAT, FORMACIÓ PROFESSIONAL I ENSENYAMENT D'IDIOMES
Tipus d'assignatura: TREBALL FINAL DE MÀSTER (Curs: 1)