Competències i objectius

Informació provisional. Pendent d'aprovació.

 

Context de l'assignatura per al curs 2024-25

Sense dades

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials) per al curs 2024-25

Habilitats/Destreses

  • HD1 : Que els estudiants siguen capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
  • HD2 : Que els estudiants sàpien comunicar les seues conclusions ¿i els coneixements i raons últimes que les sustenten¿ a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
  • HD3 : Que els estudiants posseïsquen les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran manera autodirigido o autònom.
  • HD4 : Explorar els requeriments d'activitat física adaptades a cada etapa de la vida de la dona

 

Coneiximents/Continguts

  • CON1 : Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees, sovint en un context d'investigació
  • CON10 : Conèixer els factors reumatològics que poden afectar la dona al llarg de tota la seua vida
  • CON11 : Detail and deepen the most frequent endocrine disorders in women
  • CON12 : Aprofundir en els canvis hormonals de la dona al llarg del cicle vital, asi com en l'embaràs i lactància
  • CON2 : Aprofundir i identificar l'estructura i funció del cos humà. Comprendre les bases moleculars i fisiològiques de les cèl·lules i els teixits.
  • CON3 : Conèixer i valorar les necessitats nutricionals de les persones sanes i amb problemes de salut al llarg del cicle vital, per a promoure i reforçar pautes de conducta alimentària saludable.
  • CON5 : Aplicar el coneixement de les característiques de les dones en les diferents etapes del cicle reproductiu i en el climateri i en les alteracions que es poden
  • CON7 : Identificar les bases d'una alimentació saludable (suficient, equilibrada, variada i adaptada).
  • CON9 : Aprofundir en els aspectes relacionats en l'estat de salut psicològica de la dona

 

Capacitats/Competències

  • C1 : Que els estudiants sàpien aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi
  • C2 : Establir una relació empàtica i respectuosa amb el pacient i família, d'acord amb la situació de la persona, problema de salut i etapa de desenvolupament.
  • C3 : Utilitzar estratègies i habilitats que permeten una comunicació efectiva amb pacients, famílies i grups socials, així com l'expressió de les seues preocupacions i interessos.
  • C4 : Comprendre els canvis associats al procés d'envellir i la seua repercussió en la salut
  • C5 : Explorar les modificacions estructurals, funcionals, psicològiques i de formes de vida associades al procés d'envellir.
  • C6 : Ampliar en les bases dietètic-nutricionals durant la infància, adolescència, edat fèrtil, embaràs i menopausa

 

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2024-25

Sense dades

 

 

Dades generals

Codi: 79477
Professor/a responsable:
Sense dades
Crèdits ECTS: 6,00
Crèdits teòrics: 1,50
Crèdits pràctics: 0,90
Càrrega no presencial: 3,60

Departaments amb docència

  • Dep.: INFERMERIA
    Àrea: INFERMERIA
    Crèdits teòrics: 1,5
    Crèdits pràctics: 0,9
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix