Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2024-25
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials) per al curs 2024-25
Competències generals
- CG1 : Tindre la capacitat de cerca, gestió i ús d'informació i recursos en l'àmbit del desenvolupament de projectes.
- CG10 : Tindre capacitat per a aplicar de manera efectiva eines analítiques i predictives d'aprenentatge automàtic.
- CG2 : Ser capaços d'aplicar els coneixements apresos i resoldre problemes tant en entorns coneguts com en entorns nous.
- CG3 : Poder aplicar tècniques d'anàlisis en ciències econòmiques per al desenvolupament i la innovació en projectes propis, universitats o terceres empreses.
- CG4 : Tindre capacitat per a dissenyar i elaborar projectes de treball en el context de tècniques de dades i la visualització de la informació.
- CG5 : Ser capaç d'integrar-se en equips de treball o investigació multidisciplinàries de manera eficaç i col·laborativa.
- CG6 : Conéixer la legislació en matèria de dades personals, privacitat i drets fonamentals de les persones, interoperabilitat, propietat intel·lectual i reutilització de dades.
- CG7 : Tindre capacitat per a extraure, interpretar i analitzar dades de diferents entorns.
- CG8 : Tindre capacitat per a presentar els resultats obtinguts en les diferents tècniques de dades de manera eficient i atractiva.
- CG9 : Tindre capacitat per a entendre la competitivitat dels projectes generades per les dades i el seu paper fonamental en la presa de decisions.
Competències Específiques
- CE1 : Conéixer els tipus de dades existents i les tècniques més apropiades per a la seua correcta interpretació i el seu ús en la presa de decisions estratègiques en els negocis.
- CE10 : Conéixer els elements clau de la planificació de la comunicació empresarial.
- CE11 : Saber integrar les dades en la planificació de manera que permeta un correcte ajust de l'estratègia de comunicació.
- CE12 : Situar la comunicació estratègica en el marc empresarial exposant les principals línies d'actuació i la seua adaptació a cada context.
- CE13 : Comprendre el paper de les dades com a eina estratègica de la comunicació dels negocis.
- CE14 : Saber utilitzar les dades de comunicació de les empreses com a eina per a potenciar la intel·ligència dels negocis.
- CE15 : Identificar les mètriques de seguiment i avaluació de la comunicació en diferents mitjans digitals.
- CE16 : Saber interpretar els informes de resultats segons les eines d'anàlisis acordades i els resultats previstos.
- CE17 : Aprendre les pautes principals per a la correcta elaboració d'informes de seguiment i avaluació en els negocis intel·ligents.
- CE18 : Saber plantejar projectes i estratègies emprenedores en l'ecosistema digital a escala global aprofitant els avantatges i fortaleses locals.
- CE19 : Conéixer tècniques i solucions per a la gestió i posada en marxa de projectes empresarials en espais innovadors.
- CE2 : Realitzar anàlisis descriptives de dades amb l'objectiu de facilitar la interpretació d'aquests, millorant la capacitat d'interpretació i la percepció de la situació empresarial.
- CE20 : Adquirir nocions de lideratge, tècniques i eines per a la gestió de projectes intel·ligents.
- CE21 : Dissenyar, gestionar i mesurar una estratègia d'innovació empresarial concorde al nostre model de negoci i l'entorn que ocupem.
- CE22 : Dur a terme prospectiva estratègica i l'anàlisi de riscos davant canvis i nous escenaris en l'ecosistema empresarial.
- CE23 : Saber gestionar grups de professionals per a aconseguir els resultats proposats.
- CE24 : Entendre la importància de protegir el programari, els continguts digitals i les dades en el marc de les relacions privades transfrontereres, així com les eines al nostre abast.
- CE25 : Comprendre com es pot fer ús de continguts i dades de tercers si incórrer en violacions transfrontereres de la normativa en la matèria, així com els seus límits i pràctiques recomanades.
- CE26 : Tindre coneixement de les polítiques en matèria de open access i de dades obertes i com els usuaris poden beneficiar-se d'elles en les relacions privades internacionals.
- CE27 : Conéixer la normativa de Dret internacional privat i eines al nostre abast per a la protecció de dades personals en un entorn digital i globalitzat.
- CE28 : Comprendre el marc de Dret internacional privat per a accedir a l'activitat de prestació de serveis digitals un mercat electrònic globalitzat.
- CE29 : Comprendre la normativa de Dret internacional privat que regeix l'exercici de l'activitat de les plataformes digitals segons el tipus de negoci.
- CE3 : Conéixer i interpretar models de regressió lineal que permeten extraure informació prospectiva de manera ajustada.
- CE30 : Comprendre l'arquitectura i el govern d'Internet i el repte que suposa des del punt de vista de les relacions transfrontereres.
- CE31 : Comprendre des d'un punt de vista pràctic les condicions que imposen les llicències de programari open source per a la seua utilització en relacions privades transfrontereres.
- CE32 : Comprendre des d'un punt de vista pràctic les condicions que imposen les llicències de dades obertes per a la seua utilització en relacions privades transfrontereres.
- CE37 : Comprendre les diferències rellevants entre els diversos indicadors comercials i com usar els més rellevants.
- CE38 : Comprendre les mètriques rellevants associades a cada component del mix de màrqueting.
- CE39 : Gestionar indicadors que permeten mesurar i millorar les accions de màrqueting per a la competitivitat dels negocis.
- CE4 : Corregir i ajustar els models economètrics per a dotar d'una major capacitat explicativa i reduir els seus errors.
- CE40 : Capacitar per a la creació de quadres de comandament amb les mètriques necessàries per a la gestió de l'activitat de màrqueting.
- CE41 : Conéixer els conceptes fonamentals de la Intel·ligència de Negocis i l'evolució del terme fins als nostres dies.
- CE42 : Saber determinar els indicadors òptims a partir dels objectius estratègics definits pel model de negoci.
- CE43 : Saber determinar les fonts de dades del negoci, així com la seua manera d'obtindre-la i la seua transformació.
- CE44 : Conéixer els models de dades més apropiades per a la gestió en la intel·ligència de negocis.
- CE45 : Conéixer la definició de quadres de comandaments i el seu ús en l'entorn empresarial per a guanyar competitivitat.
- CE46 : Saber triar els sistemes d'Intel·ligència de negoci per a l'empresa més adequats a partir del seu entorn i característiques.
- CE47 : Conéixer i saber aplicar els serveis del núvol per als models de negoci.
- CE48 : Conéixer les característiques fonamentals de les tecnologies, eines i plataformes del big data, per a poder aplicar-los en els models de negoci.
- CE49 : Conéixer les possibilitats reals de la intel·ligència artificial per a la millora competitiva dels models de negoci.
- CE5 : Conéixer i interpretar models de regressió no lineal, identificant les principals diferències respecte als models avançats de regressió lineal.
- CE50 : Conéixer els fonaments de les tecnologies basades en infraestructures de cadenes de blocs i comptabilitat distribuïda i la seua aplicació en els models de negoci per a ser capaç de seleccionar la plataforma més adequada.
- CE6 : Comprendre la innovació com a element fonamental per a la millora de la competitivitat empresarial, la diferenciació i la re enginyeria de processos interns en cerca d'una major eficiència.
- CE7 : Analitzar l'estat d'innovació de l'economia espanyola, coneixent les principals fortaleses i febleses del sector empresarial respecte a la innovació.
- CE8 : Analitzar l'entorn d'actuació per a la realització d'un projecte gràcies a la correcta interpretació de les dades i la capacitat d'identificar les estratègies més adequades.
- CE9 : Comprendre la importància de la investigació en comunicació empresarial i la seua relació amb les dades i la innovació per a un major impacte i ús eficient dels recursos.
- GE33 : Comprendre com implementar la normativa de Dret internacional privat que obliga a tindre en compte la protecció de dades en el disseny de productes i serveis digitals.
- GE34 : Entendre com pot interactuar l'advocat amb els tècnics en el procés de disseny de productes i serveis destinats a mercats electrònics internacionals.
- GE35 : Comprendre els aspectes diferencials de la gestió del màrqueting basada en les tecnologies de la informació i la comunicació.
- GE36 : Conéixer diversos indicadors quantitatius de mesurament de les accions de màrqueting.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2024-25
Sense dades
Dades generals
Codi:
79238
Professor/a responsable:
Moreno Izquierdo, Luis
Crèdits ECTS:
11,00
Crèdits teòrics:
0,00
Crèdits pràctics:
1,10
Càrrega no presencial:
9,90
Departaments amb docència
-
Dep.:
ANALISI ECONOMICA APLICADA
Àrea: ECONOMIA APLICADA
Crèdits teòrics: 0
Crèdits pràctics: 0,55 -
Dep.:
LLENGUATGES I SISTEMES INFORMATICS
Àrea: LLENGUATGES I SISTEMES INFORMATICS
Crèdits teòrics: 0
Crèdits pràctics: 0,55
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
MÀSTER EN TÈCNIQUES D'ANÀLISIS I GESTIÓ INTEL·LIGENT DE NEGOCIS
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)