Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2024-25
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials) per al curs 2024-25
Competències generals
- CG1 : Tindre la capacitat de cerca, gestió i ús d'informació i recursos en l'àmbit del desenvolupament de projectes.
- CG10 : Tindre capacitat per a aplicar de manera efectiva eines analítiques i predictives d'aprenentatge automàtic.
- CG3 : Poder aplicar tècniques d'anàlisis en ciències econòmiques per al desenvolupament i la innovació en projectes propis, universitats o terceres empreses.
- CG7 : Tindre capacitat per a extraure, interpretar i analitzar dades de diferents entorns.
- CG8 : Tindre capacitat per a presentar els resultats obtinguts en les diferents tècniques de dades de manera eficient i atractiva.
Competències Específiques
- CE37 : Comprendre les diferències rellevants entre els diversos indicadors comercials i com usar els més rellevants.
- CE38 : Comprendre les mètriques rellevants associades a cada component del mix de màrqueting.
- CE39 : Gestionar indicadors que permeten mesurar i millorar les accions de màrqueting per a la competitivitat dels negocis.
- CE40 : Capacitar per a la creació de quadres de comandament amb les mètriques necessàries per a la gestió de l'activitat de màrqueting.
- GE35 : Comprendre els aspectes diferencials de la gestió del màrqueting basada en les tecnologies de la informació i la comunicació.
- GE36 : Conéixer diversos indicadors quantitatius de mesurament de les accions de màrqueting.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2024-25
Sense dades
Dades generals
Codi:
79225
Professor/a responsable:
Calderon Martínez, Aurora
Crèdits ECTS:
2,00
Crèdits teòrics:
0,80
Crèdits pràctics:
0,00
Càrrega no presencial:
1,20
Departaments amb docència
-
Dep.:
MÀRQUETING
Àrea: ECONOMIA FINANCERA I COMPTABILITAT
Crèdits teòrics: 0,8
Crèdits pràctics: 0
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
EXPERT EN EINES PER A NEGOCIS INTEL·LIGENTS
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)
-
MÀSTER EN TÈCNIQUES D'ANÀLISIS I GESTIÓ INTEL·LIGENT DE NEGOCIS
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)