Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2024-25

Esta asignatura se oferta como optativa por parte del máster; sin embargo, la docencia está ofertada por una universidad que no es la de ALICANTE. Los contenidos de la guía docente se encuentran disponibles en web del máster:

https://web.ua.es/es/masterecyt/

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials) per al curs 2024-25

Competències transversals

  • CT1 : Saber manejar eines informàtiques avançades de tractament i anàlisi de dades i de representació gràfica
  • CT2 : Saber elaborar i defensar projectes i informes
  • CT3 : Ser capaç d'analitzar documents cientificotècnics en anglès

 

Competències Específiques

  • CE2 : Conèixer les variables que afecten el procés de transferència electrònica, incloent els processos de transport de matèria des d'i cap a l'elèctrode
  • CE3 : Comprendre les teories avançades sobre l'estructura de la interfase i els processos de transferència electrònica
  • CE7 : Entendre en profunditat els sistemes electroquímics per a la conversió d'energia lluminosa en energia química o elèctrica

 

Competències bàsiques

  • CB10 : Que els estudiants posseïsquen les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran manera autodirigido o autònom.
  • CB6 : Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees, sovint en un context d'investigació
  • CB7 : Que els estudiants sàpien aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi
  • CB8 : Que els estudiants siguen capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis
  • CB9 : Que els estudiants sàpien comunicar les seues conclusions i els coneixements i raons últimes que les sustenten a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats

 

 

 

Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)

  • Adquirir base conceptual en referència a l'hidrogen i les Piles de Combustible.
  • Conèixer els materials i estructures de l'aprofitament de l'energia solar per a la generació d'hidrogen.

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2024-25

Consultar la web del máster
https://web.ua.es/es/masterecyt/

 

 

Dades generals

Codi: 49315
Professor/a responsable:
CLIMENT PAYA, VICTOR JOSE
Crèdits ECTS: 6,00
Crèdits teòrics: 2,12
Crèdits pràctics: 0,88
Càrrega no presencial: 3,00

Departaments amb docència

  • Dep.: QUÍMICA FÍSICA
    Àrea: QUÍMICA FÍSICA
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.
  • Dep.: UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE MADRID
    Àrea: UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE MADRID
    Crèdits teòrics: 2,12
    Crèdits pràctics: 0,88

Estudis en què s'imparteix