Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2024-25

Qualsevol persona interessada en la gestió i direcció d'Àrees d'Activitat Econòmica (AAE). La present actuació formativa té com a destinataris potencials als següents perfils:
Gestors de polígons i àrees empresarials.
Persones interessades en la dinamització d'associacions empresarials (locals i/o provincials, sectorials,) i d'Àrees d'Activitat Econòmica de la Comunitat Valenciana.
Persones interessades en urbanisme industrial i ocupació i desenvolupament local.
Persones interessades a desenvolupar una carrera professional en empreses públiques i/o privades de gestió de sòl i infraestructures.
Interessats en el disseny i desenvolupament de projectes en AAE que contribuïsquen al desenvolupament i millora de la competitivitat de les zones industrials.
Associacions sectorials i comarcals interessades en el desenvolupament d'àrees industrials.
Titulats que desitgen especialitzar-se en aquesta matèria.

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials) per al curs 2024-25

Sense dades

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2024-25

L'objectiu general respon a la necessitat de proporcionar una formació específica per a l'acompliment d'aquesta professió. Aquesta formació pràctica addicional està destinada a garantir de manera objectiva la capacitat per a treballar de manera òptima la gestió dels Parcs Empresarials de la Comunitat Valenciana.

 

 

Dades generals

Codi: 20240058
Professor/a responsable:
De Juana Espinosa, Susana Amalia
Crèdits ECTS: 8,00
Crèdits teòrics: 8,00
Crèdits pràctics: 0,00
Càrrega no presencial: 0,00

Departaments amb docència

  • Dep.: ADM. ESCOLA DE NEGOCIS (FGUA)
    Àrea: UNIVERSITAT D'ALACANT (CURSOS D'ESPECIALITZACIÓ - CONTINUA))
    Crèdits teòrics: 8
    Crèdits pràctics: 0
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix