Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2024-25
- Alumnat de Comunicació, Publicitat i RRPP, de Periodisme, Màrqueting
- Professionals i professorat de Publicitat, Periodisme i Màrqueting
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials) per al curs 2024-25
Sense dades
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2024-25
Comprendre l'impacte i el potencial de la intel·ligència artificial (IA) en la publicitat i el màrqueting digital.
Aprendre a aplicar eines de IA per a la personalització de continguts, anàlisis de dades, automatització de campanyes i millora de l'atenció al client.
Desenvolupar habilitats per a millorar la productivitat empresarial mitjançant la implementació de IA en estratègies de publicitat.
RESULTATS DEL PROCÉS DE FORMACIÓ I APRENENTATGE:
Coneixements
CON1. Comprendre l'impacte de la IA en publicitat i màrqueting digital.
CON2. Conèixer les principals aplicacions de IA en la personalització de continguts publicitaris
CON2. Entendre l'ús de bots, anàlisis de dades i eines de IA en campanyes publicitàries.
Habilitats
HAB1. Familiaritzar-se amb l'ús de plataformes i eines de IA usades per a la publicitat
HAB2, Implementar eines de IA per a dissenyar campanyes publicitàries personalitzades.
Capacitats
CAP1. Iniciar-se en el desenvolupament d'estratègies publicitàries basades en IA que optimitzen la personalització i la creativitat.
CAP2. Resoldre problemes en temps real mitjançant l'optimització automàtica d'anuncis usant IA.
CAP3. Millorar la productivitat implementant IA en el procés publicitari
CAP4. Innovar en el disseny i producció creativa utilitzant eines de IA per a generar contingut visual, àudio i vídeo.
Dades generals
Codi:
20240027
Professor/a responsable:
Martin Llaguno, Marta
Crèdits ECTS:
2,00
Crèdits teòrics:
2,00
Crèdits pràctics:
0,00
Càrrega no presencial:
0,00
Departaments amb docència
-
Dep.:
COMUNICACIO I PSICOLOGIA SOCIAL
Àrea: UNIVERSITAT D'ALACANT (CURSOS D'ESPECIALITZACIÓ - CONTINUA))
Crèdits teòrics: 2
Crèdits pràctics: 0
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
INTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIAL RESPONSABLE APLICADA A LA PUBLICITAT (NIVELL I)
Tipus d'assignatura: ESPECIALITZACIÓ (Curs: 1)