Competencies and objectives

Provisional information. Pending approval.

 

Course context for academic year 2023-24

No data

 

 

Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees) for academic year 2023-24

General Competences

  • CG1 : Capacitat per a la cerca, processament i interpretació d'informació, procedents de fonts bibliogràfiques i documentals.
  • CG4 : Aplicar a l'anàlisi dels problemes criteris professionals basats en el maneig d'instruments tècnics.
  • CG6 : Derivar de los datos, información relevante imposible de reconocer por no profesionales.
  • CG7 : Analitzar els problemes amb raonament crític, sense prejudicis, amb precisió i rigor.
  • CG8 : Capacitat d'anàlisi i de síntesi, que permeta desenvolupar un raonament crític.

 

Specific Competences

  • CE5 : Ser capaç d'aplicar diversos instruments tècnics de màrqueting i investigació comercial a l'anàlisi de l'empresa en el seu entorn.
  • CE6 : Ser capaç d'analitzar i comprendre el comportament dels consumidors i els factors que influeixen en la seua conducta des de la perspectiva de màrqueting
  • CE8 : Valorar a partir dels registres rellevants d'informació la situació i previsible evolució d'una empresa.
  • CE9 : Emetre informes d'assessorament sobre situacions concretes d'empreses i mercats.

 

 

 

Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2023-24

No data

 

 

General

Code: 79263
Lecturer responsible:
No data
Credits ECTS: 4,00
Theoretical credits: 0,70
Practical credits: 0,70
Distance-base hours: 2,60

Departments involved

  • Dept: SOCIOLOGY II
    Area: SOCIOLOGY
    Theoretical credits: 0,35
    Practical credits: 0,35
  • Dept: MARKETING
    Area: MARKETING AND MARKET RESEARCH
    Theoretical credits: 0,35
    Practical credits: 0,35
    This Dept. is responsible for the course.
    This Dept. is responsible for the final mark record.

Study programmes where this course is taught