Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2023-24

Esta asignatura ofrece en su contenido los fundamentos básicos de las actuales tendencias en el campo de la gramática inglesa e instrucción sobre cómo se puede trabajar con la gramática en el aprendizaje del inglés. Al mismo tiempo, pretende iniciar al alumno en la investigación en los temas relacionados con la gramática.

 

 

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials) per al curs 2023-24

Competències generals

  • CG1 : Adquirir coneixements avançats en contextos d'investigació científica i tecnològica altament especialitzats per a aconseguir una comprensió detallada i fonamentada dels aspectes teòrics, pràctics i metodològics en un o més camps d'estudi.
  • CG2 : Aplicar i integrar els coneixements adquirits, la seua comprensió, la seua fonamentació científica, així com la resolució de problemes, als diferents àmbits socials i a contextos multidisciplinaris altament especialitzats tant de caràcter investigador com professional.
  • CG3 : Avaluar i seleccionar la teoria científica adequada i la metodologia precisa dels seus camps d'estudi per a formular judicis a partir d'informació incompleta o limitada, incloent, quan calga i siga pertinent, una reflexió sobre la responsabilitat social o ètica lligada a la solució que es propose en cada cas.
  • CG4 : Ser capaços de predir i controlar l'evolució de situacions complexes mitjançant el desenvolupament de metodologies de treball innovadores adaptades a l'àmbit científic/ investigador, tecnològic o professional concret, en general multidisciplinari, en el qual es desenvolupe la seua activitat.
  • CG5 : Saber transmetre d'una manera clara i sense ambigüitats a un públic, especialitzat o no, els resultats procedents de la investigació científica i tecnològica o de l'àmbit de la innovació més avançada, així com els fonaments més rellevants sobre els quals se sustenten.
  • CG6 : Desenvolupar l'autonomia suficient per a participar en projectes d'investigació i col·laboracions científiques o tecnològiques del seu àmbit temàtic, en contextos interdisciplinaris i, en el seu cas, amb un alt component de transferència del coneixement.
  • CG7 : Ser capaços d'assumir la responsabilitat del seu propi desenvolupament professional i de la seua especialització en un o més camps d'estudi.

 

Competències Específiques

  • CE1 : Reconèixer, distingir i contrastar les principals teories i metodologies per a la investigació bàsica en estudis literaris, lingüístics i culturals en l'àmbit dels Estudis Anglesos.
  • CE5 : Ser capaç de plantejar, estructurar i desenvolupar treballs en anglès acadèmic avançat en diferents formats orals i escrits, incorporant les fonts primàries i secundàries pertinents dins del camp dels Estudis Anglesos.
  • CE7 : Adquirir autonomia progressiva en el procés d'aprenentatge que permeta la cerca de recursos i informació per a la realització de tasques d'investigació en el camp dels Estudis Anglesos.

 

Competències bàsiques

  • CB10 : Que els estudiants posseïsquen les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran manera autodirigida o autònoma.
  • CB6 : Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees, sovint en un context d'investigació.
  • CB7 : Que els estudiants sàpien aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi.
  • CB8 : Que els estudiants siguen capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
  • CB9 : Que els estudiants sàpien comunicar les seues conclusions i els coneixements i raons últimes que les sustenten a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.

 

 

 

Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)

En acabar amb èxit aquesta assignatura, els estudiants seran capaços de:
- Comprendre els diferents enfocaments que s'ha donat a la gramàtica anglesa en el passat i en l'actualitat.
- Emprar diferents visions de la gramàtica per a analitzar i resoldre dificultats lingüístiques
- Defensar les raons que justifiquen la importància del component gramatical dins de la lingüística aplicada
- Aplicar metodologies gramaticals a la tasca de la docència de l'anglès.

En acabar amb èxit aquesta assignatura, els estudiants seran capaços de:

- Comprendre els diferents enfocaments que s'ha donat a la gramàtica anglesa en el passat i en l'actualitat.

- Emprar diferents visions de la gramàtica per a analitzar i resoldre dificultats lingüístiques

- Defensar les raons que justifiquen la importància del component gramatical dins de la lingüística aplicada

- Aplicar metodologies gramaticals a la tasca de la docència de l'anglès.

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2023-24

Al terminar con éxito esta asignatura, los estudiantes serán capaces de

  • Comprender los distintos enfoques que se ha dado a la gramática inglesa en el pasado y en la actualidad.
  • Emplear diferentes visiones de la gramática para analizar y resolver dificultades lingüísticas
  • Defender las razones que justifican la importancia del componente gramatical dentro de la lingüística aplicada
  • Aplicar metodologías gramaticales a la tarea de la docencia del inglés.

 

 

Dades generals

Codi: 48710
Professor/a responsable:
BELL KRUSE, DAVID BENJAMIN
Crèdits ECTS: 4,50
Crèdits teòrics: 0,92
Crèdits pràctics: 0,88
Càrrega no presencial: 2,70

Departaments amb docència

  • Dep.: FILOLOGIA ANGLESA
    Àrea: FILOLOGIA ANGLESA
    Crèdits teòrics: 0,92
    Crèdits pràctics: 0,88
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix