Competencies and objectives
Course context for academic year 2023-24
Análisis e investigación de las estructuras organizativas de las empresas de comunicación publicitaria y de relaciones públicas. Conocimiento de la evolución diacrónica de sus estructuras, con especial atención a la configuración actual de las empresas de comunicación.
Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees) for academic year 2023-24
UA Basic Transversal Competences
- CGUA2 : Ser capaç d'utilitzar com a usuari eines bàsiques en TIC.
- CGUA3 : Ser capaç d'expressar-se correctament en una de les dues llengües oficials de la Comunitat Valenciana (llengua catalana o llengua castellana) en l'àmbit de la seua disciplina.
General Competences:>>Instrumental
- CG1 : Capacitat d'anàlisi i síntesi.
- CG2 : Capacitat de posar en pràctica coneixements.
- CG4 : Coneixement bàsic de la professió.
General Competences:>>Interpersonal
- CG10 : Habilitat per a treballar en un equip interdisciplinari.
Specific Competences:>>Knowledge (theoretical)
- CES4 : Coneixement teoricopràctic de la publicitat i les relacions públiques, els seus processos, estructures organitzatives i evolució diacrònica.
- CES6 : Coneixement i anàlisi econòmica i social de les empreses de comunicació, especialment de publicitat i relacions públiques.
Specific Competences:>>Professional (practical)
- CE13 : Capacitat d'assessorar a l'anunciant des de l'anàlisi i interpretació de les seues necessitats de comunicació publicitària i de les relacions públiques.
- CE2 : Capacitat i habilitat per a dissenyar programes de comunicació en funció dels diferents mitjans de comunicació i informació social i interpersonal.
- CE7 : Saber identificar i descriure els principals components estructurals de cada sector implicat en la comunicació publicitària i de les relacions públiques.
Learning outcomes (Training objectives)
No data
Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2023-24
No data
General
Code:
22542
Lecturer responsible:
LLACER FALCON, SONIA
Credits ECTS:
6,00
Theoretical credits:
0,90
Practical credits:
1,50
Distance-base hours:
3,60
Departments involved
-
Dept:
COMMUNICATION AND SOCIAL PSYCHOLOGY
Area: AUDIOVISUAL COMMUNICATION AND ADVERTISING
Theoretical credits: 0,9
Practical credits: 1,5
This Dept. is responsible for the course.
This Dept. is responsible for the final mark record.
Study programmes where this course is taught
-
DEGREE IN ADVERTISING AND PUBLIC RELATIONS
Course type: OPTIONAL (Year: 4)