Competencies and objectives

 

Course context for academic year 2023-24

La asignatura Nuevas formas publicitarias pertenece al módulo Estrategia y creatividad en comunicación publicitaria y de las relaciones públicas. Es una asignatura optativa, en la que se estudian las formas emergentes de comunicación no convencional con especial atención a aquellas derivadas de las nuevas tecnologías.

 

 

Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees) for academic year 2023-24

UA Basic Transversal Competences

  • CGUA2 : Ser capaç d'utilitzar com a usuari eines bàsiques en TIC.
  • CGUA3 : Ser capaç d'expressar-se correctament en una de les dues llengües oficials de la Comunitat Valenciana (llengua catalana o llengua castellana) en l'àmbit de la seua disciplina.

 

General Competences:>>Instrumental

  • CG1 : Capacitat d'anàlisi i síntesi.

 

Specific Competences:>>Knowledge (theoretical)

  • CES33 : Estudi de les possibilitats i recursos de les tecnologies per a la comunicació audiovisual i coneixements bàsics sobre els sistemes tècnics utilitzats per a processar, elaborar i executar la comunicació, especialment la publicitària i la de les relacions públiques.

 

Specific Competences:>>Professional (practical)

  • CE5 : Capacitat per a usar les eines de comunicació en mitjans convencionals i no convencionals.

 

 

 

Learning outcomes (Training objectives)

No data

 

 

Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2023-24

No data

 

 

General

Code: 22537
Lecturer responsible:
GONZALEZ PACANOWSKI, ANTONIO FRANCISCO
Credits ECTS: 6,00
Theoretical credits: 0,90
Practical credits: 1,50
Distance-base hours: 3,60

Departments involved

  • Dept: COMMUNICATION AND SOCIAL PSYCHOLOGY
    Area: AUDIOVISUAL COMMUNICATION AND ADVERTISING
    Theoretical credits: 0,9
    Practical credits: 1,5
    This Dept. is responsible for the course.
    This Dept. is responsible for the final mark record.

Study programmes where this course is taught