Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2023-24
El TFM constituye una materia perteneciente al cuerpo práctico del plan de estudios del Máster en profesorado de Educación Secundaria Obligatoria, Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanza de Idiomas con una carga lectiva en el plan de estudios del de 6 créditos ECTS, que ofrecen al alumnado un espacio de trabajo en continua interacción con la práctica profesional diaria a fin de generar en el alumnado la reflexión sobre el ejercicio profesional y la relación de los conocimientos teórico-prácticos adquiridos en su formación. La finalidad del máster, que es la preparación profesional orientada a la especialización académica y profesional de los estudiantes, exige que el TFM esté orientado a la evaluación de las competencias profesionales, generales y específicas asociadas a la titulación.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials) per al curs 2023-24
Competències generals del títol (CG)
- CG17 : Desenvolupar hàbits i actituds per a aprendre a aprendre al llarg del posterior exercici professional.
- CG18 : Aplicar els coneixements adquirits i la capacitat de resolució de problemes a entorns educatius nous o poc coneguts.
- CG4 : Buscar, obtenir, processar i comunicar informació (oral, impresa, audiovisual, digital o multimèdia), transformar-la en coneixement i aplicar-la als processos d'ensenyament i aprenentatge en les matèries pròpies de les especialitzacions cursades.
Competències específiques:>>pràcticum (CP)
- CP2 : Acreditar un bon domini de l'expressió oral i escrita en la pràctica docent.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
Sense dades
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2023-24
El alumnado, al finalizar el Trabajo Fin de Master ha de haber adquirido:
1. Competencias en construcción y aplicación de los conocimientos adquiridos, y en la resolución de problemas identificados, dentro de los contextos multidisciplinares relacionados con la tarea docente.
2. Capacidad de integrar conocimientos y enfrentarse a la complejidad de las variables del contexto educativo desde una perspectiva ética y social.
3. Capacidad de implementar las innovaciones y proyectos generados.
4. Habilidades de aprendizaje autónomo avanzado así como de revisión y evaluación de materiales docentes
5. Capacidad de actuar de acuerdo con la ética y la deontología profesional en el desarrollo de la profesión docente
Dades generals
Codi:
12157
Professor/a responsable:
Tabuenca Cuevas, Maria Felicidad
Crèdits ECTS:
6,00
Crèdits teòrics:
0,00
Crèdits pràctics:
0,60
Càrrega no presencial:
5,40
Departaments amb docència
-
Dep.:
DIDACTICA GENERAL I DIDACTIQUES ESPECIF.
Àrea: DIDACTICA I ORGANITZACIO ESCOLAR
Crèdits teòrics: 0
Crèdits pràctics: 0,1 -
Dep.:
FILOLOGIA ANGLESA
Àrea: FILOLOGIA ANGLESA
Crèdits teòrics: 0
Crèdits pràctics: 0 -
Dep.:
INNOVACIO I FORMACIO DIDACTICA
Àrea: DIDACTICA DE LA LLENGUA I LA LITERATURA
Crèdits teòrics: 0
Crèdits pràctics: 0,4
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta. -
Dep.:
SOCIOLOGIA I
Àrea: SOCIOLOGIA
Crèdits teòrics: 0
Crèdits pràctics: 0 -
Dep.:
PSICOLOGIA EVOLUTIVA I DIDACTICA
Àrea: PSICOLOGIA EVOLUTIVA I DE L'EDUCACIO
Crèdits teòrics: 0
Crèdits pràctics: 0,1
Estudis en què s'imparteix
-
MÀSTER UNIVERSITARI EN PROFESSORAT D'EDUCACIÓ SECUNDÀRIA OBLIGATÒRIA I BATXILLERAT, FORMACIÓ PROFESSIONAL I ENSENYAMENT D'IDIOMES
Tipus d'assignatura: TREBALL FINAL DE MÀSTER (Curs: 1)