Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2022-23
Desenvolupament de tallers pràctics on l'alumnat podrà entrar en contacte amb diferents eines per a la captura i tractament digital del Patrimoni
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials) per al curs 2022-23
MÁSTER EN PATRIMONI VIRTUAL
Competències específiques (CE)
- CE5 : Obtenir nocions sobre l'evolució de les diferents tècniques i escoles d'intervenció per a la conservació i restauració del patrimoni cultural fins als nostres dies.
- CE6 : Aprendre fonaments generals d'història dels materials i tècniques de construcció útils de cara a projectes de virtualització del patrimoni.
- CE7 : Ser capaç de dur a terme la documentació tridimensional del patrimoni cultural moble i immoble a través de la utilització de dues tècniques específiques: fotogrametria digital i escàner 3D.
Competències generals
- CG1 : Conèixer els nous recursos existents per a posar en valor el Patrimoni a través de noves tecnologies
- CG2 : Ser capaç de dissenyar, dirigir, coordinar, realitzar i participar en projectes integrals de virtualització del patrimoni i restauració virtual del patrimoni.
- CG3 : Obtenir coneixements avançades en cadascuna de les fases habituals en projectes de virtualització del patrimoni i restauració virtual del patrimoni.
MÀSTER DE FORMACIÓ PERMANENT EN PATRIMONI VIRTUAL
Habilitats/Destreses
- HD1 : Que els estudiants sàpien aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi
- HD2 : Que els estudiants posseïsquen les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran manera autodirigido o autònom.
- HD4 : Aplicar nocions avançades per a la documentació tridimensional del patrimoni cultural moble i immoble a través de la realització de dues tècniques específiques: fotogrametria digital i escàner 3D
Coneiximents/Continguts
- CON1 : Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees, sovint en un context d'investigació
- CON2 : Conèixer els nous recursos existents per a posar en valor el Patrimoni a través de noves tecnologies
- CON7 : Conèixer l'evolució de les diferents tècniques i escoles d'intervenció per a la conservació i restauració del patrimoni cultural fins als nostres dies.
- CON8 : Conèixer i Aplicar fonaments generals d'història dels materials i tècniques de construcció útils de cara a projectes de virtualització del patrimoni.
Capacitats/Competències
- C1 : Que els estudiants siguen capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
- C2 : Que els estudiants sàpien comunicar les seues conclusions ¿i els coneixements i raons últimes que les sustenten¿ a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
- C3 : Aplicar nocions de direcció, coordinació, realització i participació en projectes integrals de virtualització del patrimoni i restauració virtual del patrimoni.
- C4 : Aplicar les nocions avançades en cadascuna de les fases habituals en projectes de virtualització del patrimoni i restauració virtual del patrimoni.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2022-23
-Desenvolupament de projectes de virtualització
-Entrar en contacte amb eines de documentació digital del patrimoni
-Aplicació pràctiques de diferents eines per a la documentació digital del patrimoni
Dades generals
Codi:
79403
Professor/a responsable:
Molina Vidal, Jaime
Crèdits ECTS:
2,00
Crèdits teòrics:
0,20
Crèdits pràctics:
0,40
Càrrega no presencial:
1,40
Departaments amb docència
-
Dep.:
PREHIST.,ARQ.,HªANTIGA,FIL.GR.I FIL.LLA.
Àrea: HISTORIA ANTIGA
Crèdits teòrics: 0,1
Crèdits pràctics: 0,2
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta. -
Dep.:
CIENCIA DE LA COMPUTACIO I INT. ARTIF.
Àrea: CIENCIA DE LA COMPUTACIO, INTEL·LIGENCIA ARTIFICIA
Crèdits teòrics: 0,1
Crèdits pràctics: 0,2
Estudis en què s'imparteix
-
MÁSTER EN PATRIMONI VIRTUAL
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)