Competencies and objectives

Provisional information. Pending approval.

 

Course context for academic year 2022-23

El Experto en Dirección Comercial y Ventas tiene como cuarta asignatura, Fidelización de Clientes, asignatura de 5 ECTS, que pretende familiarizar al estudiante con los conceptos, las herramientas y la operativa de la estrategia de negocio basada en la gestión de las relaciones con los clientes, buscando maximizar el valor añadido de la oferta con la finalidad de generar relaciones a largo plazo con los clientes.

 

 

Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees) for academic year 2022-23

MÁSTER EN MARKETING

 

General Competences

  • CG2 : Capacitat de treballar en equip i en l'aplicació de tècniques innovadores i dinàmiques de la gestió de treball, de projectes i d'equips.
  • CG3 : Capacitat d'aprenentatge autònom, d'iniciativa i d'esperit emprenedor.
  • CG5 : Capacitat per a la presa de decisions aplicant els coneixements a la pràctica.
  • CG6 : Derivar de los datos, información relevante imposible de reconocer por no profesionales.
  • CG7 : Analitzar els problemes amb raonament crític, sense prejudicis, amb precisió i rigor.

 

Specific Competences

  • CE2 : Capacitat per a dissenyar un pla de màrqueting, utilitzant totes les eines i variables relatives al màrqueting mix.
  • CE3 : Conèixer i comprendre els conceptes bàsics del màrqueting i la comercialització a través d'Internet i de les noves tecnologies, i la seua vinculació amb les estratègies de màrqueting globals de l'empresa.
  • CE5 : Ser capaç d'aplicar diversos instruments tècnics de màrqueting i investigació comercial a l'anàlisi de l'empresa en el seu entorn.

 

MÁSTER DE FORMACIÓN PERMANENTE EN MARKETING

 

Conocimientos/Contenidos

  • CON02 : Conèixer i comprendre els conceptes bàsics del màrqueting i la comercialització a través d'Internet i de les noves tecnologies, i la seua vinculació amb les estratègies de màrqueting globals de l'empresa.

 

Specific competences:>>Optional Module of Biomedicine

  • HD05 : Decidir alternatives d'acció aplicant els coneixements a la pràctica
  • HD06 : Distingir de les dades la informació rellevant impossible de reconèixer per no professionals
  • HD07 : Elaborar un pla de màrqueting, utilitzant totes les eines i variables relatives al màrqueting mix
  • HD08 : Aplicar diversos instruments tècnics de màrqueting i investigació comercial per a l'anàlisi de l'empresa en el seu entorn

 

Skills/Competences

  • C03 : Planificar el treball en equip i aplicar tècniques innovadores i dinàmiques de la gestió de treball, de projectes i d'equips
  • C04 : Assimilar coneixements de manera autònoma, amb iniciativa i esperit emprenedor
  • C05 : Analitzar els problemes amb raonament crític, sense prejudicis, amb precisió i rigor.

 

EXPERTO/A EN DIRECCIÓN COMERCIAL Y VENTAS

 

General Competences

  • CG2 : Capacitat de treballar en equip i en l'aplicació de tècniques innovadores i dinàmiques de la gestió de treball, de projectes i d'equips.
  • CG3 : Capacitat d'aprenentatge autònom, d'iniciativa i d'esperit emprenedor.
  • CG5 : Capacitat per a la presa de decisions aplicant els coneixements a la pràctica.
  • CG6 : Derivar de les dades, informació rellevant impossible de reconèixer per no professionals.
  • CG7 : Analitzar els problemes amb raonament crític, sense prejudicis, amb precisió i rigor.

 

Specific Competences

  • CE2 : Capacitat per a dissenyar un pla de màrqueting, utilitzant totes les eines i variables relatives al màrqueting mix
  • CE3 : Conèixer i Comprendre els conceptes bàsics del màrqueting i la comercialització a través d'internet i de les noves tecnologies i la seua vinculació amb les estratègies de màrqueting globals de l'empresa
  • CE5 : Ser capaç d'aplicar diversos instruments tècnics de màrqueting i investigació comercial a l'anàlisi de l'empresa en el seu entorn.

 

 

 

Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2022-23

No data

 

 

General

Code: 79260
Lecturer responsible:
TORMO DOMINGUEZ, JUANA
Credits ECTS: 5,00
Theoretical credits: 0,88
Practical credits: 0,87
Distance-base hours: 3,25

Departments involved

  • Dept: MARKETING
    Area: MARKETING AND MARKET RESEARCH
    Theoretical credits: 0,88
    Practical credits: 0,87
    This Dept. is responsible for the course.
    This Dept. is responsible for the final mark record.

Study programmes where this course is taught