Competencies and objectives
Course context for academic year 2022-23
El Experto en Dirección Comercial y Ventas tiene como cuarta asignatura, Fidelización de Clientes, asignatura de 5 ECTS, que pretende familiarizar al estudiante con los conceptos, las herramientas y la operativa de la estrategia de negocio basada en la gestión de las relaciones con los clientes, buscando maximizar el valor añadido de la oferta con la finalidad de generar relaciones a largo plazo con los clientes.
Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees) for academic year 2022-23
MÁSTER EN MARKETING
General Competences
- CG2 : Capacitat de treballar en equip i en l'aplicació de tècniques innovadores i dinàmiques de la gestió de treball, de projectes i d'equips.
- CG3 : Capacitat d'aprenentatge autònom, d'iniciativa i d'esperit emprenedor.
- CG5 : Capacitat per a la presa de decisions aplicant els coneixements a la pràctica.
- CG6 : Derivar de los datos, información relevante imposible de reconocer por no profesionales.
- CG7 : Analitzar els problemes amb raonament crític, sense prejudicis, amb precisió i rigor.
Specific Competences
- CE2 : Capacitat per a dissenyar un pla de màrqueting, utilitzant totes les eines i variables relatives al màrqueting mix.
- CE3 : Conèixer i comprendre els conceptes bàsics del màrqueting i la comercialització a través d'Internet i de les noves tecnologies, i la seua vinculació amb les estratègies de màrqueting globals de l'empresa.
- CE5 : Ser capaç d'aplicar diversos instruments tècnics de màrqueting i investigació comercial a l'anàlisi de l'empresa en el seu entorn.
MÁSTER DE FORMACIÓN PERMANENTE EN MARKETING
Conocimientos/Contenidos
- CON02 : Conèixer i comprendre els conceptes bàsics del màrqueting i la comercialització a través d'Internet i de les noves tecnologies, i la seua vinculació amb les estratègies de màrqueting globals de l'empresa.
Specific competences:>>Optional Module of Biomedicine
- HD05 : Decidir alternatives d'acció aplicant els coneixements a la pràctica
- HD06 : Distingir de les dades la informació rellevant impossible de reconèixer per no professionals
- HD07 : Elaborar un pla de màrqueting, utilitzant totes les eines i variables relatives al màrqueting mix
- HD08 : Aplicar diversos instruments tècnics de màrqueting i investigació comercial per a l'anàlisi de l'empresa en el seu entorn
Skills/Competences
- C03 : Planificar el treball en equip i aplicar tècniques innovadores i dinàmiques de la gestió de treball, de projectes i d'equips
- C04 : Assimilar coneixements de manera autònoma, amb iniciativa i esperit emprenedor
- C05 : Analitzar els problemes amb raonament crític, sense prejudicis, amb precisió i rigor.
EXPERTO/A EN DIRECCIÓN COMERCIAL Y VENTAS
General Competences
- CG2 : Capacitat de treballar en equip i en l'aplicació de tècniques innovadores i dinàmiques de la gestió de treball, de projectes i d'equips.
- CG3 : Capacitat d'aprenentatge autònom, d'iniciativa i d'esperit emprenedor.
- CG5 : Capacitat per a la presa de decisions aplicant els coneixements a la pràctica.
- CG6 : Derivar de les dades, informació rellevant impossible de reconèixer per no professionals.
- CG7 : Analitzar els problemes amb raonament crític, sense prejudicis, amb precisió i rigor.
Specific Competences
- CE2 : Capacitat per a dissenyar un pla de màrqueting, utilitzant totes les eines i variables relatives al màrqueting mix
- CE3 : Conèixer i Comprendre els conceptes bàsics del màrqueting i la comercialització a través d'internet i de les noves tecnologies i la seua vinculació amb les estratègies de màrqueting globals de l'empresa
- CE5 : Ser capaç d'aplicar diversos instruments tècnics de màrqueting i investigació comercial a l'anàlisi de l'empresa en el seu entorn.
Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2022-23
No data
General
Code:
79260
Lecturer responsible:
TORMO DOMINGUEZ, JUANA
Credits ECTS:
5,00
Theoretical credits:
0,88
Practical credits:
0,87
Distance-base hours:
3,25
Departments involved
-
Dept:
MARKETING
Area: MARKETING AND MARKET RESEARCH
Theoretical credits: 0,88
Practical credits: 0,87
This Dept. is responsible for the course.
This Dept. is responsible for the final mark record.
Study programmes where this course is taught
-
MÁSTER EN MARKETING
Course type: COMPULSORY (Year: 1)
-
EXPERTO/A EN DIRECCIÓN COMERCIAL Y VENTAS
Course type: COMPULSORY (Year: 1)