Competències i objectius

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2022-23

"-Establir una definició clara de videojoc, del seu origen i cultura i els elements que la configuren.
-Reconèixer les possibilitats dels videojocs a l’hora de crear/imitar/simular realitats, cultures i llengües.
-Indagar en les relacions entre els distints mitjans artístics i el propi videojoc. -Obtenir coneixements bàsics sobre el procés de creació de videojocs. -Conèixer el llenguatge especialitzat dels videojocs, tant com a espectador o com a jugador.
-Entendre i reconèixer el llenguatge i les normes que s’apliquen al disseny de videojocs i com podem veure mostres d’aquest en la nostra vida diària. -Poder establir relacions entre els mitjans tradicionals audiovisuals i artístics i els fets que els assimilen als videojocs.
-Entendre la recent aparició de plataformes com Twitch i les figures que allí naixen, el seu èxit i el llenguatge que utilitzen."

 

 

Dirigido a

Alumnat de la UA i qualsevol persona interessada

 

 

Dades generals

Codi: 20200034
Professor/a responsable:
Bou Perona, Séfora
Crèdits ECTS: 1,00
Crèdits teòrics: 1,00
Crèdits pràctics: 0,00
Càrrega no presencial: 0,00

Departaments amb docència

  • Dep.: ADM. UNITAT DE LENGÜES
    Àrea: UNIVERSITAT D'ALACANT (CURSOS D'ESPECIALITZACIÓ - CONTINUA))
    Crèdits teòrics: 0,4
    Crèdits pràctics: 0
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix