Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2021-22
El desarrollo infantil pasa por diferentes etapas, cada una de las cuales con unas características propias, tanto a nivel físico como psicológico.
Los profesionales que intervienen con menores deben ser conocedores de las peculiaridades de cada etapa para poder dar una respuesta adecuada a sus necesidades.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials) per al curs 2021-22
Competències generals
- CG1 : Distingir les necessitats psicològiques de la infància i joventut en risc social en contrast amb les corresponents de la població infanto-juvenil general.
- CG2 : Apreciar les repercussions que la situació social en què viu el menor té en la seua salut física i mental.
- CG6 : Analitzar de manera crítica la influència dels agents de socialització.
Competències Específiques
- CE3 : Presentar els casos estudiats, determinant punts forts i febles del procés d'intervenció i/o de la possible evolució futura.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2021-22
Conocer las diferentes etapas evolutivas en el desarrollo psicosocial del menor y sus características.
Conocer los cambios y las necesidades que se van produviendo en cada una de las etapas.
Analizar la ¡mportancia de las circustancias vitales en el desarrollo psicosocial.
Dades generals
Codi:
78688
Professor/a responsable:
Rosser Limiñana, Ana
Crèdits ECTS:
1,00
Crèdits teòrics:
0,40
Crèdits pràctics:
0,00
Càrrega no presencial:
0,60
Departaments amb docència
-
Dep.:
COMUNICACIO I PSICOLOGIA SOCIAL
Àrea: PSICOLOGIA SOCIAL
Crèdits teòrics: 0,4
Crèdits pràctics: 0
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
ESPECIALISTA EN INFÀNCIA I JOVENTUT EN RISC SOCIAL
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)