Competències i objectius

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2021-22

Dotar als alumnes de les eines mínimes suficients per a atendre un servei de restauració senzill, entrenant-los en habilitats tècniques i d'atenció al client.
1. Comprendre la importància de la imatge personal i l'atenció al client
2. Desenvolupar actituds correctes d'atenció al client
3. Preparar el servei
4. Conéixer les fases d'un servei
5. Relacionar els tipus de servei
6. Introduir i entrenar als i les estudiants en habilitats psicosocials per a la gestió equilibrada de tècniques i normes de protocol, cerimonial i relacions humanes en l'atenció en sala.

 

 

Dirigido a

Estudiants de grau i màster universitari de la Universitat d'Alacant , professionals que vulguen millorar la seua pràctica

 

 

Dades generals

Codi: 20200140
Professor/a responsable:
Torres Valdés, Rosa Mª
Crèdits ECTS: 4,00
Crèdits teòrics: 4,00
Crèdits pràctics: 0,00
Càrrega no presencial: 0,00

Departaments amb docència

  • Dep.: ADM. FACULTAT DE CIÈNCIES
    Àrea: UNIVERSITAT D'ALACANT (CURSOS D'ESPECIALITZACIÓ - CONTINUA))
    Crèdits teòrics: 4
    Crèdits pràctics: 0
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix